وارش اسپرت:

ضعف خبری/داماش گیلان-نساجی مازندران در سردار جنگل!

*در چارچوب دیدارهای دوستانه قبل از استارت برگزاری بازی های لیگ دسته اول باشگاه های فوتبال ایران،تیم فوتبال داماش گیلان در رشت از تیم فوتبال نساجی قائمشهر از تیم های حاضر در گروه دوم مسابقات پذیرایی میکند!

برخلاف اطلاع رسانی قبلی این مسابقه در استادیوم سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد و نه استادیوم عضدی رشت! اگر به سطح شهر رفته باشید مشاهده خواهید کرد که هیچ گونه پلاکاردی که از برگزاری این مسابقه خبر داده باشد وجود ندارد. همچنین در تلویزیون نیز خبری در این ارتباط پخش نشده است! به نظر میرسد که این خبر رسانی ضعیف بنا به دلایل خاصی که همه ی ما میدانیم صورت گرفته باشد.ضمنا از هادی سهرابی و محمد مختاری بازیکنان با تعصب داماش گیلان در ارتباط با همین خبر تشکر میکنیم.زمان و ساعت بزگزاری این مسابقه فردا پنجشنبه 25 شهریورماه و از ساعت 16:00 اعلام شده است.

ملوان-شاهین بوشهر در رشت حتمی شد

*باز تیمهای فوتبال ملوان بندر انزلی و شاهین بوشهر به علت تعمیرات در استادیوم تختی انزلی به شهر رشت منتقل شد. البته مربی ملوان به دنبال این است تا این مسابقه در تختی برگزار شود که بعید به نظر میرسد که این اتفاق انجام شود."تارنمای هواداران داماش گیلان" امیدوار است که رشت میزبان خوبی برای ملوانی ها باشد تا زمینه ساز برطرف شدن مشکلات کنونی بین فوتبال دو شهر باشیم.

 

 اخبار دیگر در ادامه مطلب…

اسامی تیم ملی والیبال و داماشی ها

*بر اساس قانون برگزاری مسابقات والیبال 2010 قهرمانی جهان هر یک از تیم های شرکت کننده در این رقابت ها مجاز به معرفی 14 بازیکن هستند. هرچند که برای هر بازی تنها 12 نفر آنها می توانند وارد میدان شوند.بر این اساس حسین معدنی سرمربی تیم ملی والیبال نیز 14 بازیکن را برای سفر به ایتالیا و شرکت در مسابقات قهرمانی جهان معرفی کرد.

عادل غلامی، مجتبی عطار، سعید معروف، سیدمحمد موسوی عراقی، حمزه زرینی، علیرضا نادی، محسن عندلیب، فرهاد نظری افشار، مهدی مهدوی ، آرش کشاورزی، حسام بخششی، عبدالرضا علیزاده، محمد محمد کاظم و آرش کمالوند 14 بازیکن منتخب حسین معدنی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان هستند.

از این جمع مجتبی عطار، سعید معروف، حمزه زرینی ، علیرضا نادی، آرش کشاورزی و محمد محمد کاظم با سرمربیگری حسین معدنی در عضویت داماش گیلان هستند.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جهان  سوم تا هجدم مهرماه در ویلان ایتالیا برگزار می شود. تیم ملی والیبال پیش از حضور در این مسابقات در تورنمنت بین المللی اتریش شرکت می کند.

صنعت ساری منتخب تنکابن را برد/

تیم تازه تاسیس صنعت ساری که با خرید امتیاز مهرکام پارس تهران در رقابت های امسال لیگ دسته اول باشگاه های ایران در گروه دوم شرکت میکند توانست در یک دیدار دوستانه در برابر منتخب تنکابن 5 بر 0 پیروز شود. همچنین این تیم چهار بازی دوستانه دیگر نیز برای خود در نظر گرفته است که به ترتیب برابر تیم های شهرداری نوشهر، شهرداری لاهیجان، و در روز شنبه سایپای قائمشهر به میدان برود