وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : لحظاتی پیش تعدادی از بازیکنان داماش گیلان که به نوعی اسکلت اصلی داماش گیلان را تشکیل می دهند قرارداد خود را برای سال آینده امضا کردند .

 

به گزارش وارش اسپرت و به نقل از یک منبع آگاه طی جلسه ای که عصر امروز برگزار شد تعدادی از بازیکنان داماش گیلان از جمله محمدرضا مهدوی ، علی نظیف کار ، افشین چاوشی ، مصطفی حاجتی ، حسین ابراهیمی ، ابوذر رحیمی ، محمد مختاری و … قرارداد داخلی همکاری خود را برای فصل آینده را در باشگاه داماش امضا کردند .

 

همچنین خبر رسید برخلاف اخبار منتشره هنوز علیرضا جهانبخش با پرسپولیس تهران امضا نکرده است و سرمربی تیم نیز در لیستی که امروز از بازیکنان مورد نیازش به مهندس عابدینی ارائه کرده نام این بازیکن را هم قید کرده است .

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

بنا بر همین گزارش فردا غروب نیز جلسه ای برگزار خواهد شد که بر اساس آن سایر بازیکنانی که قرار است برای حضور در تیم فصل آینده تمدید قرارداد داشته باشند حضور دارند که طبق شنیده های ما نام محمد آبشک که زمزمه های جدایی وی وجود داشت نیز در این لیست قراردارد .

تاکنون جدایی محمد محمدی ، جهانگیر عسگری ، میلاد زنیدپور و محمد غلامی از داماش گیلان حتمی شده که در این بین غلامی با قراردادی دو ساله به سپاهان پیوست.

 

شایان ذکر است طبق برنامه از پیش اعلام شده اولین تمرین بازیکنانی که برای تست عضویت در داماش ثبت نام کرده اند فردا راس ساعت 9:30 صبح در زمین چمن دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد .

 

نظرات خود را تنها از کادر نظرات پایین صفحه وارد کنید و در صورتی که پس از تائید مدیریت در این صفحه مشاهده نکردید اینجا کلیک کنید