در ادامه بازتاب عملکرد خوب تیم داماش در برابر تیم متمول صنعت نفت آبادان و حذف دقیقه ١٢٠ از گردونه مسابقات جام حذفی روزنامه خبرورزشی به قلم آرتین زهرابی به عملکرد خوب داماش اشاره کرد و نوشت:

در قحطی و سکوت خبری رسانه ای در لیگ دسته دوم که سیاه چاله تیم های بزرگ و ستاره دار است،درخشش تیمی مانند داماش در جام حذفی یک فرصت اسثنایی بود.

داماش که چند سالی است خبرهایش را در لیگ های پایین تر جستجو می کنیم و بعضا هیچ خبری از آن نمی گیریم اما در جام حذفی مقابل صنعت نفت آبادان فریاد کشید؛ آن هم چه فریاد بلندی…فریاد زیر آب!

داماش نشان داد و به فوتبال کشور ثابت کرد جایش در لیگ های دسته دو و یک نیست. داماش با این گنجایش مردمی،هوادارانی که جز ادب و منطق از آنها چیزی ندیدیم و مدیرانی که حرف حق می زنند و دروغ نمی گویند نباید هم در دسته دوم بماند.

جای داماش اینجا نیست. صنعت نفت آبادان که تیم میلیاردی لیگ برتر است هم اعتراف کرد جای داماش در این لیگ نیست. فراز کمالوند که همکار قدیمی ماست و امروز از مربیان موفق لیگ برتر،او هم گفت جایگاه داماش بالاتر از این حرف هاست.

ما را که می شناسید.روزنامه نگاری را به معنای هواداری نمی دانیم. 
ما هوادار فوتبال خوبیم. چه در ایران چه در فوتبال خارج از کشور این گونه فکر می کنیم اما داماش ماجرای تیمی است که حتی سکوتش نشانه فریاد است و ما نه هوادار که بالا خواه این تیم خواهیم بود؛
داماش را دوست داریم و می خواهیم این تیم را در سطح اول ببینیم. ما آن روز را خواهیم دید…

وارش اسپرت: با تشکر از آرتین زهرابی ژورنالیست رشتی روزنامه سراسری خبرورزشی و یادگار ایرج زهرابی مدیر مقتدر و گذشته باشگاه داماش(استقلال رشت) و فوتبال گیلان