دیار وارش: مربی داماش گیلان از استعفای خود منصرف شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، پس از انتشار خبر استعفای احتمالی مازیار ربیعی فر، طی صحبت هایی که صورت گرفت، سوتفاهمات پیش آمده برای وی برطرف شد تا به این ترتیب مربی داماش از اعلام استعفای خود منصرف گردد.
 
روابط عمومی باشگاه داماش نیز در سایتی نزدیک به خود و در واکنش به خبری که منتشر شد از قول ربیعی فر چنین مصاحبه ای را منتشر کرد. در این خبر آمده است که: از اضافه شدن افشین ناظمی و اسماعیل ویشگاهی بسیار خرسندم آنها از دوستان بنده هستند و امیدوارم در کنار هم بتوانیم کادری قوی تر از گذشته را تشکیل بدهیم .
وی افزود: بنده همچنان در خدمت داماش گیلان و همراه مجید خان جهانپور هستم . همه اعضای کادر فنی یک هدف مشترک داریم و آن رساندن داماش به جایگاهی است که استحقاقش را دارد.
 

روابط عمومی باشگاه با انتشار این خبر، آن هم بدون اشاره به اصل خبر به نظر می رسد به نوعی سعی در کذب خواندن تصمیم استعفای ربیعی فر و خبر موثق وارش اسپرت داشت! این در حالی است که استعفا کاملا یک تصمیم شخصی است و این حرکت روابط عمومی باشگاه بسیار شتاب زده بود. البته جای بسی شکر دارد که این خبر بالاخره باعث شد تا روابط عمومی باشگاه داماش گیلان روزه سکوت خود را بشکند تا بیش از پیش نگران سلامتی دوستان نشویم!