با پایان مرحله سوم رقابت های جام حذفی، چهره 32 تیم حاضر در مرحله یک شانزدهم پایانی مشخص شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، مرحله سوم رقابت های جام حذفی با حضور تیم های صعود کرده از مراحل قبل و همچنین تیم های لیگ یکی برگزار شد که در نهایت در بین 4 نماینده گیلان، تنها داماشی ها توانستند به مرحله چهارم یا یک شانزدهم پایانی این رقابت ها صعود کنند.
داماش در حالی عصر امروز در استادیوم سردار جنگل با 4 گل حریف خود مهرگان دره شهر ایلام را شکست داد که دیگر نماینده شهر رشت یعنی سپیدرود که می بایست جمعه در استادیوم سردارجنگل از فجرشهید سپاسی شیراز پذیرایی می کرد از حضور در رقابت های جام حذفی انصراف داد.
سردارجنگل گوراب زرمیخ صومعه سرا نیز که به عنوان نماینده قهرمان استان در این رقابت ها حضور پیدا کرده بود، پس از اینکه دو مرحله ابتدایی را با پیروزی پشت سر گذاشت، روز گذشته در ماهشهر مقابل استقلال نوین ماهشهر با سه گل شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد.
ملوان انزلی نیز عصر امروز در ماهشهر به مصاف تیم لیگ دویی شهرداری ماهشهر رفت که در نهایت این دیدار را با نتیجه دو بر یک به حریف خود واگذار کرد. گل دوم ماهشهری ها را جهانگیر عسگری که بارها با تیم های مختلف از جمله داماش سابقه گلزنی به ملوان را دارد به ثمر رساند. ضمن اینکه تک گل ملوانی ها را نیز سعید حلافی بازیکن سابق داماش به ثمر رساند.

مرحله چهارم رقابت های جام حذفی طبق برنامه قرار است، پس از انجام قرعه کشی، طی روزهای 7 و 8 مهرماه و با حضور تیم های لیگ برتری برگزار شود.
اسامی تیم های حاضر در مرحله یک شانزدهم به تفکیک لیگ و رده حضور، به شرح زیر است:

لیگ برتر: سپاهان اصفهان، پدیده مشهد، نساجی مازندران، سایپا تهران، صنعت نفت آبادان، تراکتور تبریز، پرسپولیس تهران، ماشین سازی تبریز، گلگهر سیرجان، نفت مسجد سلیمان، ذوب آهن اصفهان، استقلال تهران، فولاد خوزستان، پارس جنوبی جم، پیکان تهران، شاهین شهرداری بوشهر.

لیگ یک: فجرشهید سپاسی شیراز، قشقایی شیراز، داماش گیلان، نود ارومیه، نیروی زمینی تهران، بادران تهران، خوشه طلایی ساوه، گل ریحان البرز، مس کرمان.

لیگ دو: شهدای رزکان نو کرج، سردار بوکان، پاس همدان، خیبر خرم آباد، شهرداری ماهشهر، مس نوین کرمان.

لیگ استان: استقلال نوین ماهشهر.