به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس کیهان هاشم‌نیا عصر امروز در نشست مشترک بررسی مسایل و مشکلات فوتبال گیلان با اشاره به واگذاری دو ورزشگاه این استان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: این واگذاری در صورت داشتن توانایی مالی کافی می‌تواند به صورت قطعی باشد.

 

استاندار گیلان با اشاره به مشکلات مالی داماش و ملوان، تصریح کرد: اگر 100 میلیارد تومان نیز به این تیم‌ها کمک شود باز هم پس از پایان این پول مشکلات مالی آنها آغاز می‌شود بنابراین باید منابع پایدار درآمدی برای این تیم‌ها وجود داشته باشد.

وی برطرف شدن مشکلات داماش و ملوان را نیازمند همدلی و همت جدی همگان به ویژه خانواده ورزش استان دانست و خاطرنشان کرد: برطرف شدن مشکلات دو باشگاه نیازمند تلاش همگانی است در غیر این صورت هرگز نتیجه خوبی گرفته نمی‌شود. 

 

هاشم‌نیا، با تصریح بر اینکه واگذاری ورزشگاه‌های مذکور هزینه‌های نگه‌داری آنها را از دولت کم می‌کند، یادآور شد: این امر موجب می‌شود تا مشکلات تیم‌های داماش و ملوان به عنوان دو تیم ریشه‌دار گیلان برطرف شود.

به گفته وی، از محل حذف هزینه‌های نگه‌داری این ورزشگاه‌ها و درآمدزایی واگذاری آنها می‌توان سالن‌های ورزشی و ورزشگاه‌های جدید ساخت.

 

استاندار گیلان متذکر شد: در قرارداد واگذاری ورزشگاه‌ها باید برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای تیم‌های پایه نیز دیده شود.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید