هواداران داماش گیلان استقبالی پرشور از حامی مالی جدید این تیم داشتند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در روزی غیر تعطیل و با زمان اطلاع رسانی محدود در فضای مجازی، هواداران داماش گیلان استقبالی بی نظیر از سرمایه گذار تیم خود داشتند.
 
بیش از سیصد نفر از هواداران داماش گیلان در حالی به مراسم استقبال از سرمایه گذار آذربایجانی داماش گیلان آمده بودند که قرار بود طبق هماهنگی ها این مراسم در هتل کادوس رشت برگزار شود اما با پیش بینی احتمال ازدحام، بدلیل رعایت حقوق شهروندی و رعایت حال مسافران ساعتی پیش ازشروع برنامه محل برگزاری آن به استادیوم شهید دکتر عضدی رشت منتقل شد.
 


به دلیل مشکلات ترافیکی مرز آستارا تا رشت، سامر رجب اف سرمایه گذار آذربایجانی داماش گیلان به همراه حاج اسماعیل حاجی پور و همچنین هیات همراه با نزدیک به یک ساعت تاخیر به استادیوم شهید دکتر عضدی رشت رسیدند.
ابتدا  حاجی پور مالک باشگاه داماش گیلان ضمن تشکر از حضور پرشور هواداران در این استقبال گفت: من از خود شما هستم و وقتی روز آخر شما گریه کردید، من هم با شما گریه کردم. من عزاداری مردم را دیدم و بر خود وظیفه دانستم که جلو بیایم و آقای رجب اف نیز منت گذاشته و قبول کردند. آینده تیم برای من روشن است.
وی ادامه داد: روزی که آقای رجب اف را دیدم، ایشان ناراحتی من را دید و گفت چرا اینقدر ناراحت هستی و وقتی که از داماش گفتم، ایشان هم گفتند به خاطر شما از این تیم حمایت میکنم.
وی افزود: در این بین تنها مدیر استان آقای رهنما مدیرکل قهرمان استان بودند که کمک های بسیاری کردند اما من از تمامی کسانی که به ما کمک کردند و یا کمک نکرده اند تشکر میکنم و امیدوار هستم که از این به بعد حمایت داشته باشند.
 
حاجی پور ضمن دعوت از سامر رجب اف سرمایه گذار اهل کشور آذربایجان گفت: البته میدانم که ایشان زیاد صحبت نمیکنند و بیشتر می خواهند که عمل کنند.
رجب اف پس از تشویق شدنش از سوی هواداران در صحبتی کوتاه ضمن تشکر از حضور هواداران گفت: همه شما را دوست دارم و تیمی به بزرگی قلب شما خواهم ساخت.
وی افزود: تا چند روز آینده گزارشی از وضعیت باشگاه داماش ارائه خواهد داد.
 
مسعود رهنما و مهندس مهدی الطافی نیز با درخواست حاجی پور به روی سکو آمدند که با تشویق ممتد هواداران داماش گیلان مواجه شدند.
هواداران داماش در بین شعارهایشان با شعار حاجی پور آبرار، غیرت قوربان برار به شدت اسماعیل حاجی پور را تشویق کردند و از او بابت اینکه برای حل دغدغه هواداران داماش وارد عمل شده است تشکر کردند.
از نکات حاشیه این مراسم می توان به پخش شیرینی و همچنین اعطای شال داماش به رجب اف سرمایه گذار داماش و رامیز محمداف مدیرفنی تیم توسط هواداران داماش گیلان اشاره کرد. همچنین مسعود رهنما تنها مسئول گیلانی بود که در این مراسم حضور داشت.
در پایان وارش اسپرت بر خود لازم میداند از کلیه هوادارانی که طی مدت محدود 36 ساعت با اطلاع رسانی های خود باعث پرشور شدن این استقبال شدند تشکر ویژه ای داشته باشد.
 

 
 
گزارش تصویری :
 
گزارش تصویری استقبال از سامر رجب اف و اسماعیل حاجی پور
 

گزارش تصویری استقبال از سامر رجب اف و اسماعیل حاجی پور
  گزارش تصویری استقبال از سامر رجب اف و اسماعیل حاجی پور
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
  عکس ها: پوریا بالازاده – علی خیرخواه