وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : داماش گیلان در خانه بازی را به تراکتورسازی واگذار کرد .

به گزارش وارش اسپرت ، در نخستین بازی هفته سی و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه ایران تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای تراکتورسازی تبریز بود که در نهایت با نتیجه دو بر یک بازی را به مهمان خود واگذار کرد .

 

مسعود ابراهیم زاده و مهدی سید صالحی در دقایق 18 و 23 برای تراکتورسازی و علیرضا جهانبخش در دقیقه 65 برای داماش گیلان در این دیدار گلزنی کردند . جواد کاظمیان ومحمد نصرتى از تراکتور تنها اخطاری های این دیدار بودند .

داماش با این شکست کماکان با 37 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده بندی باقی ماند . دیدار بعدی داماش روز شنبه هفدهم فروردین از مرحله نیمه نهایی جام حذفی و در مقابل پرسپولیس در رشت برگزار می شود .

 

داماش 2 – 1 تراکتورسازى

پنجشنبه ٨ فروردین ماه ٩٢ – ساعت: ١٧:٠٠

هفته سى و یکم لیگ برتر- دوره دوازدهم

ورزشگاه دکتر عضدى رشت – تماشاگر: 12 هزار نفر

داور: البرز حاجى زاده ، کمک داوران: تورج عیوض محمدى ، مهدى الوندى.

کارت زرد: جواد کاظمیان دقیقه ۴٣،محمد نصرتى دقیقه ٧١ ( تراکتور)

 

داماش گیلان : میلاد فراهانى،على رضا نظیف کار،مرتضى ابراهیمى،ابوذر رحیمى،محمد سیاه( از طقیقه ٢۶ حسین کوشکى)،محمد آبشک،هادى سهرابى( از دقیقه ۵٨ افشین چاوشى)،محمدرضا مهدوى،امین متوسل زاده،حسین ابراهیمى،سعید حلافى( از دقیقه ۴۶ على رضا جهانبخش).

سرمربى: افشین ناظمى

 

تراکتورسازى تبریز : مهدى ثابتى،مصطفى اکرامى،محمد ایرانپوریان،محمد نصرتى،مرتضى اسدى،مهدى کیانى،مهدى کریمیان،فلاوید لوپز،جواد کاظمیان( از دقیقه ٧٣ محسن حسینى)،،مسعود ابراهیم زاده( از دقیقه ٧٠ قاسم دهنوى)،مهدى سید صالحى( از دقیقه ٨٢ گیلسون سوارس).

سرمربى: تونى الویرا

 

شرح گل ها :

داماش ٠-١ تراکتورسازى: تعارف فراهانى با محمد سیاه براى گرفتن توپ در حالى که داماشى ها به گمان خطا ایستاده بودند به مسعود ابراهیم زاده رسید و او با یک ضربه سر دروازه را باز کرد.

داماش ٠-٢ تراکتورسازى: باز هم روى اشتباه محمد سیاه سید صالحى صاحب توپ شد و او در حالى که با فراهانى تک به تک شده بود از پشت شش قدم دروازه داماش را باز کرد.

داماش ١-٢ تراکتورسازى: سانتر محمد رضا مهدوى و ضربه سر جهانبخش گل نخست را براى داماشى ها به ارمغان آورد.

 

* در حاشیه

– برافراشته شدن 5 بنر بزرگ منقش به حروف لاتین نام زیبای رشت که به همت کاربران وارش اسپرت تهیه شده بود در هنگام برگزاری مراسم ابتدایی بازی جلوه زیبایی به استادیوم بخشیده بود.

 هواداران داماش از ابتداى بازى با تشویق هاى مکرر خود و شعار ایران آسیا امیر عابدینی ، موضوع شان را نسبت به وقایع اخیر داماش اعلام مى کردند. همچنین هواداران داماش گیلان پیش از شروع بازی به طور یکپارچه افشین ناظمی را نیز مورد حمایت خود قراردادند .

– هنگام نصب بنر میرزا کوچک در پشت دروازه ، هواداران داماش با احترام نظامی به اسطوره رشتی ها احترام گذاشتند .

– داماشى ها در این بازى با پیراهنى به میدان آمدند که سال گذشته بر تن داشتند. پیراهن آبى با خطوط قرمز و البته بدون آرم صدرا و تبلیغ شرکت لیزینگ صدرا! این یعنى جنگ ادامه دارد.

– حدود پانصد نفر از هواداران تراکتورسازى براى حمایت از تیم محبوبشان خود را به ورزشگاه رشت رسانده  بودند.

– اسکوربورد استادیوم عضدی همانند چند بازی گذشته داماش در هنگام برگزاری بازی شعارهای حمایتی همراه با عکس های هواداران را به نمایش در می آورد که در نوع خود جالب توجه بود .

– در ابتداى بازى براى مرحوم ناصر پرشاد پیشکسوت قدیمى فوتبال گیلان و تهران که روز گذشته به دیار باقى شتافته بود، یک دقیقه سکوت اعلام شد و ورزشگاه به احترامش قیام کردند.

– محجوب که زمزمه خرید باشگاه داماش توسط او شنیده مى شود به همراه تامینى نماینده مجلس رشت و الماس خاله رییس هیات فوتبال گیلان در ورزشگاه حضور داشتند.

همچنین هادی طباطبایی نیز دقایقی پس از شروع بازی در جایگاه حاضر شد که به محض ورود وی نیز داماش گل نخست را دریافت کرد.

– شیرین کارى الویرا این بار براى او گران تمام شد و در کنار نیمکت تراکتور بر اثر یک بالا و پایین پریدن پایش لیز خورد و بر زمین سقوط کرد. وى تا پایان بازى با زخم دست و پایش در گیر بود.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید