طبق اعلام قبلی مدیرعامل داماش، لاجوردی پوشان شهرباران دیدارهای خانگی خود را در عضدی میزبانی خواهند کرد.

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان، پس از قرعه کشی جام حذفی و مشخص شدن میزبانی داماش گیلان از قشقایی شیراز، سازمان لیگ در برنامه ی مسابقات، استادیوم سردارجنگل را به عنوان استادیوم میزبان مسابقه اعلام کرد که در تضاد با خبری بود که چندی پیش مدیرعامل داماش در خصوص استادیوم میزبان دیدارهای خانگی داماش داده بودند.

 

 

جهت ابهام زدایی و آگاهی هواداران داماش تماسی با مدیرعامل باشگاه داماش گیلان داشتیم که مهندس مهندس الطافی در گفتگویی با خبرنگار وارش اسپرت اظهار داشت: طبق اعلام قبلی در استادیوم عضدی میزبان دیدارهای خانگی خود خواهیم و هم اکنون هم در حال آماده سازی استادیوم برای دیدار حذفی عصر شنبه برابر قشقایی شیراز می باشیم.

 

 

مدیرعامل داماش اتفاق اخیر را اشتباه رخ داده از سوی سازمان لیگ دانست و گفت: ما پیش از این در نامه ای به سازمان لیگ رسما استادیوم عضدی را میزبان دیدارهای خانگی خود اعلام کرده بودیم و گفتنی است که موافقت شورای تامین استان را هم در این خصوص جلب نمودیم. با این حال حس می کنم اشتباه رخ داده سازمان لیگ به دلیل میزبانی فصل گذشته داماش از دیدارهای خانگی خود در استادیوم سردارجنگل بوده است که خدمت هواداران عزیزمان عرض می کنم نگران نباشند و روز شنبه برای رونمایی از داماش فصل جدید در استادیوم خاطره انگیز عضدی دعوت هستند.