باشگاه داماش گیلان طی اطلاعیه ای اعلام کرد که با انجام مراحل پایانی و اداری انتقال امتیاز لیگ یکی، خبر حضور این تیم در فصل آتی لیگ یک طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در این اطلاعیه آمده است: «با توجه به دل نگرانی و سوالات عدیده هواداران عزیز باشگاه داماش در خصوص حضور این باشگاه در لیگ دسته اول و با عنایت به اینکه مدیریت باشگاه داماش خود را مکلف به پاسخگویی به هواداران پرشور به عنوان سرمایه اصلی این باشگاه می داند، بدینوسیله به اطلاع هواداران عزیز می رساند که بحث حضور داماش در لیگ دسته یک از طریق خرید سهمیه، با اقدامات صورت گرفته از سوی مدیریت باشگاه و مسئولین استانی و کشوری با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، پیشرفت بسیار خوبی داشته و در مراحل پایانی و نهایی قرار دارد و قطعا در روزهای آینده با اتمام کلیه مراحل اداری، این خبر به طور رسمی اعلام خواهد شد.

ضمنا در حال حاضر به موازات این پیگیری ها، تمرینات آماده سازی و فعالیت نقل و انتقالات باشگاه برای حضوری قدرتمند در لیگ دسته اول در حال پیگیری و انجام است.

در پایان از صبوری هواداران گرانقدر باشگاه داماش گیلان تشکر و قدردانی به عمل می آید و امید که با اعلام رسمی خبر خوش حضور تیم محبوبشان در لیگ یک در روزهای آینده موجبات خوشحالی قلبی این عزیزان فراهم آید. »