وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : مهدی دینورزاده سرمربی و محمدرضا مهدوی ، سید علی حسینی ، افشین چاوشی و ابوذر رحیمی چهار بازیکن تیم فوتبال داماش گیلان در خصوص بازی فردا در مقابل فجرسپاسی اظهار نظرهایی داشتند که در ادامه می خوانید.

 

*دینورزاده : هواداران صبور باشند ، آینده متعلق به داماش است

دینورزاده در باره بازی با فجر سپاسی می گوید و وضعیت تیم را خوب ارزیابی می کند. مهدی دینور زاده سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در مورد وضعیت تیمش به روابط عمومی باشگاه داماش گیلان گفت : بچه ها در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و تمرینات خوب و سبکی را پس از دیدار با استقلال تهران انجام دادند و همگی در سلامت کامل بسرمی برند و سرحال و با انگیزه برای موفقیت لحظه شماری می کنند.

 

وی در مورد تیم فجر سپاسی گفت : فجر سپاسی تیمی جوان و خوبی است که از بازیکنان زحمتکش سود می برد که اکثر آنان از فصل پیش با این تیم بودند که با تلاش و کوشش به لیگ برتر صعود کردند و در دو هفته اخیر نیز بازیهای خوبی را ارائه دادند و ما شناخت کافی از این تیم داشته و با تفکرات آنان آشنایی داریم.

سرمربی داماش گیلان پیروزی تیمش را بر فجر سپاسی آنهم در شیراز نوید داد و گفت : ما در این آوردگاه بازی سختی را در پیش داریم ، چراکه حریف دارای انگیزه های فراوانی است اما با تلاش و همت بازیکنان داماش به امید خدا با دست پر به رشت می آییم .

دینور زاده با تقدیر از مجموعه داماش و هواداران افزود : من مطمئن هستم که داماش در آینده نزدیک به شرایط خوبی خواهد رسید . از هواداران خواهش دارم که با صبوری ما را در این راه سخت یاری دهند. آنان دیدند که بازیکنانشان در برابر استقلال تهران و در جلوی دیدگان آنهمه هوادار چقدر خوب فوتبال بازی کردند و اگر بد شانس نبودند به پیروزی هم می رسیدند ، پس این بچه ها نیاز به زمان دارند تا به شرایط آرمانی برسند و در این راستا از هواداران خواهش می کنم کماکان حامی آنان باشند.

 

مصاحبه های مهدوی ، حسینی، چاوشی و رحیمی در ادامه مطلب

 

*کاپیتان محمدرضا مهدوی : در شیراز محکوم به پیروزی هستیم

ما با توجه به نتایجی که در دو بازی اخیر به دست آوردیم در شیراز محکوم به پبروزی هستیم.

رضا مهدوی کاپیتان تیم فوتبال داماش گیلان در مورد وضعیت تیمش گفت : پس از بازی با استقلال تهران ، در پایتخت ماندگار شدیم تا با تمرینات سبک  با شرایط بازی در شیراز هماهنگ شویم ودر این راستا بازی سنگین با استقلال تهران باعث شد تا بچه ها خسته شوند و مربیان نیز به همین دلیل تمرینات سبکی را برای ما در نظر گرفتند.

وی افزود : در شیراز بازی سختی را با فجر سپاسی در پیش داریم ، چراکه تیم فجر بسیار جوان و دونده است و مربی این تیم انگیزه ی فراوانی برای کسب موفقیت در برابر ما دارد ، اما ما در این پیکار با جان و دل برای تصاحب 3 امتیاز می جنگیم و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

کاپیتان داماش گیلان در پایان گفت: دلم برای هواداران خونگرم داماش تنگ شده است و امیدوارم که با کسب پیروزی دربرابر فجر سپاسی ، سوغات ارزشمندی را برای هواداران به ارمغان آوریم.

 

 

*سید علی حسینی : ما به پیروزی می رسیم

سید علی حسینی جوان با انگیزه داماش گیلان ، یکی از بهترین بازیکنان این تیم در برابر استقلال تهران بود که به خوبی از عهده وظایفش بر آمد و انتظارات را برآورده ساخت. حسینی که در بین هواداران داماش به مالدینی معروف است ، در مورد دیدار با فجر سپاسی شیراز گفت : فجر سپاسی از تیمهای خوب و با انگیزه ی لیگ برتر است که فوتبال را بر روی زمین به خوبی پیاده می کند ، اما ما با توجه به حضور بازیکنان بزرگ و صاحب نام ، برتری محسوسی نسبت به این تیم داریم و به مانند فصل پیش مصمم هستیم تا در شیراز بر این تیم غلبه کنیم تا به وضعیت خود در جدول رده بندی سر و سامانی بدهیم.

وی افزود : در طول حضور در اردوی تهران بچه ها بسیار با انگیزه و مصمم به تمرین پرداختند و همگی مصمم هستیم تا در دیدار های آتی به نتایج خوب دست یابیم و با ارائه فوتبالی تماشاگر پسند ، موجبات تحسین هواداران و کارشناسان فوتبال را فراهم آوریم و نام داماش گیلان را در مکان های بالای جدول لیگ برتر قرار دهیم.

 

 

* افشین چاوشی : هم بازی می کنم ، هم گل می زنم!

افشین چاوشی مهاجم گلزن و با تجربه داماش با بدشانسی کامل در دو هفته مسابقات لیگ برتر غایب بزرگ داماش گیلان بود تا غیبت وی در پیشانی خط حمله داماش محسوس باشد. مهاجم داماش در این باره گفت: آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران باعث شد تا در دو دیدار اخیر داماش حضور نداشته باشم ، اما مصمم هستم تا در شیراز به میدان آیم و در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب حضور داشته باشم ، وی در مورد اوضاع و احوال داماش گفت : در طول هفته اخیر و با توجه به فشردگی مسابقات ، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و بچه ها در آمادگی کامل بسر می برند و بازی خوب تیم در برابر استقلال تهران باعث شد تا بچه ها با انگیزه فراوان به خود باوری برسند و برای پیروزی بر فجر سپاسی هم قسم شوند. چاوشی در پایان گفت : به هواداران بگویید در شیراز هم بازی می کنم و هم گل می زنم تا پیام آور شادی برای دوستداران داماش باشم و اولین پیروزی را برای آنها به ارمغان می آوریم.

 

 

* ابوذر رحیمی : با صمیمیت و همدلی به پیروزی می رسیم

ابوذر رحیمی مدافع با انگیزه و متعصب داماش در مورد وضعیت تیمش گفت :بازیکنان داماش هنوز شکست از استقلال را باور ندارند و کماکان در شوک این بازی بسر می بریم ، چراکه ما در این پیکار به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم . اما با تمامی این اوصاف ، تمرینات سبک و نشاط آوری را در طول روزهای اخیر در تهران انجام دادیم و مربیان مصمم هستند تا بچه ها را به شرایط روحی و روانی مناسب برسانند تا با تمامی قدرت به مصاف فجر سپاسی برویم.

وی افزود : در شیراز بازی سختی را در پیش داریم . شرایط آب و هوایی و ارتفاع از سطح دریا و همچنین جوانی و انگیزه بازیکنان فجر از مشکلات ما در این پیکار حساس خواهدبود، اما بچه ها با اراده ای قوی مصمم هستند تا با عبور از تمامی موانع به موفقیت دست یابند و در این راه صمیمیت و همدلی عامل مهمی برای کسب پیروزی خواهد بود و بچه ها با توجه به حساسیت شرایط موجود با یکدلی و رفاقت برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 

برگرفته از داماش ایرانیان