وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : تمرین دوشنبه داماش با اعتراض بازیکنان و نامه اعتراضی آن ها به مدیرعامل باشگاه همراه بود.

به گزارش وارش اسپرت ، بر همین اساس شبکه باران نیز از این تمرین گزارشی تهیه کرده بود و در بخش خبرصبح بخیر گیلان صحبت های بازیکنان و رئیس هیات فوتبال استان گیلان در خصوص مسائل مالی اخیر باشگاه داماش گیلان را پخش کرد.

 

ابتدا کاپیتان مهدوی که در روزهای اخیر ، تیغ تند انتقاداتش بر علیه شهرام قویدل ، باعث شده است هواداران داماش بیشتر از شرایط اسف بار باشگاه آگاه شوند ، چنین گفت: مالک باشگاه قرار بود 500 میلیون از بدهکاری های پارسال تیم را پرداخت کند که هنوز انجام نشده است و از سوی دیگر پول قرار دادهای امسال را هم بر روی طلب های قرار داد پارسالمان آمده است.

 

برای مطالعه سایر صحبت ها و دانلود کلیپ

سپس مرتضی ابراهیمی ، بازیکن باتجربه داماش که سابقه بازی در تیم های بزرگ و متمول ایران را دارد ، گفت: چیزی حدود 80 – 90 درصد بازی های گذشته است ، اما بازیکنان تیم 15 الی 25 درصد مبلغ قرارداد خودشان را دریافت کردند. در مقابل این تلاش ها و معرفتی که بچه ها به خرج می دهند ، آیا از طرف مقابل هم قدمی برداشته می شود؟ متاسفانه ما که چنین چیزی نمی بینیم!

 

علیرضا نظیف کار ، یکی از بازیکنانی که در سال های گذشته با تمام سختی ها و مشکلات این تیم ساخت ، می گوید: در همه جا می گویند 30 الی 35 درصد قرار داد بازیکنان را پرداخت کردیم که در واقع چنین چیزی صحت ندارد و فقط به ما چک دادند! ما فقط به خاطر هواداران و به عشق کسانی که در همه شرایط از این تیم حمایت می کنند ، تمرین می کنیم.

 

امین متوسل زاده هم در مورد پرداخت چک ها چنین گفت : چک هم که بی اعتبار است و یک ماه ، دو ماه هم از تاریخش می گذرد اما هنوز پاس نشده است.

 

در ادامه حسن رودباریان که اولین سال حضورش در داماش را می گذارند، با گلایه از وضع موجود ، می گوید: اگر باشگاه مالکی نداشت و بچه ها می دیدند مالکی وجود ندارد مثل اول فصل و سال گذشته ادامه می دادند ولی وقتی اکنون باشگاه صاحب دارد و می بینیم تعهدات انجام نمی شود ، قابل قبول نیست!

 

در پایان هم فرامرز الماس خاله ، رئیس هیات فوتبال گیلان که برای آگاهی از وضع تیم در تمرین حاضر شده بود ، خطاب به شهرام قویدل چنین گفت: از مالک باشگاه انتظار داریم در این شرایط هر چه سریعتر ، تعهدات و قول هایی که به بازیکنان داده است را عملی کند تا به تیم ضربه نخورد ، در غیر این صورت اگر توانایی انجام این تعهدات را ندارد فضا را برای ورود اسپانسر جدید خالی کند.

همچنین الماس خاله در جواب این سوال که" آیا اسپانسر برای خرید داماش وجود دارد" گفت: بله ، اگر همین حالا به ما اعلام کنند ، ما اسپانسرهای جدیدی سراغ داریم که خواهان گرفتن این تیم هستند.

 

 

دانلود کلیپ :

 

اعتراض بازیکنان داماش به عدم پرداخت مالی

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید