وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: قلی زاده قائم مقام باشگاه داماش گیلان در نامه ای به  ریاست هیات فوتبال استان گیلان،نسبت به نحوه قضاوت داور میدان اعتراض کرده است.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان در این نامه آمده است:

داور بازی داماش گیلان و گل گهر سیرجان (از هفته هشتم لیگ آزادگان) اشتباهات تاثیرگذاری در نتیجه بازی داشت.خطای واضح هند بازیکن گل گهر سیرجان در داخل محوطه جریمه داماش دردقیقه 56 بازی ، که میتوانست یک کارت زرد برای او به همراه داشته باشد ،داور به اشتباه  یک فرصت پنالتی دراختیار تیم گل گهر سیرجان قرارداد و یک اخطار به بازیکن شماره 19 داماش داد . (فیلم صحنه به پیوست میباشد)

 

قلی زاده افزوده است:داور این بازی به دلیل نداشتن مهارت در جای گیری ونداشتن تجربه قضاوت در لیگ و دور بودن از صحنه ها و توپ، نمیتوانست قضاوت درستی داشته باشد و در نیمه اول چند خطای واضح وآشکار برروی بازیکن شماره 20 داماش را نادیده گرفت .

در ادامه اعتراض امده است:بعد از اعلام پنالتی اشتباه برای تیم گل گهرسیرجان، مربی داماش با داور در مورد صحنه هند صحبت کرد اما داور مدعی شده است که حق شما در این بازی مساوی است!

 

در ادامه قائم مقام باشگاه می نویسد:با گذشت 8 هفته از لیگ آزادگان و انجام 4 بازی خانگی ، در سه بازی داوران استان آذربایجان شرقی قضاوت بازیها را برعهده داشتند ،که درقضاوت آنها اشتباهات داوری زیادی وجود داشت اما در این بازی اشتباه داور در نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشت و تیم داماش را از یک پیروزی خانگی و کسب سه امتیاز محروم کرد.

قلی زاده در پایان در اعتراض به این داوری می گوید:لذاخواهشمند است شکایت باشگاه داماش به نحوه قضاوت داور ،که تاثیر مستقیم در نتیجه بازی داشت، را برای انعکاس به کمیته های مربوطه فدراسیون فوتبال واعلام نتیجه آن به باشگاه اقدام لازم مبذول فرمایید.