آیین معارفه ارکان و اعضای کمیته فرهنگی باشگاه داماش گیلان با حضور مدیرعامل ، مدیر فرهنگی و جمعی از اعضا و هواداران این باشگاه برگزار شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کیارش اخوان مدیر فرهنگی باشگاه داماش در ابتدای این جلسه با اشاره به برنامه های این باشگاه در حوزه فرهنگی اظهار داشت : خوشبختانه بر اساس برنامه ریزی های تدارک دیده شده با همراهی جمعی از نخبگان و جوانان دغدغه مند توانستیم کمیته فرهنگی داماش را تشکیل دهیم تا قدم های موثری در جهت تقویت فرهنگ در کنارفعالیت ورزشی و فوتبالی برداریم.

وی توجه به بستر فرهنگی را یکی از مهم ترین عوامل در جهت پیشبرد اهداف یک مجموعه دانست و گفت: نتایج خوب تیم داماش در سطح فوتبال کشور خصوصا صعود به فینال جام حذفی حکایت از حرکت این این تیم بر ریل برنامه ریزی و پیشرفت دارد که امیدواریم با تقسیم کارهای انجام شده هر یک تاثیر مثبتی بر موفقیت باشگاه و رضایتمندی مردم و هواداران داشته باشیم.

مدیرفرهنگی داماش در پایان ضمن تشکر از هیات مدیره باشگاه و با ابراز امیدواریم از رویکرد فرهنگسازانه این مجموعه، برنامه های کمیته فرهنگی را تشریح کرد.

محمد مهدی الطافی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان در ادامه اظهار داشت : ما سال اول 125 میلیون تنها جریمه فحاشی هواداران را پرداخت کردیم، سال دوم 100میلیون و امسال زیر 20 میلیون جریمه شدیم که بنظر ما این روند ارزش بسیاری دارد و باید بتوانیم با فرهنگسازی و پیشگیری از اقدامات این چنینی که متاسفانه همچنان سراسر ورزشگاه های کشور با آن دست به گریبان است را هر چه بیشتر کاهش دهیم تا فوتبال در استان گیلان وجهه زیباتری داشته باشد.

مهندس الطافی افزود: تلاش کردیم با تعامل و همکاری، برخی اختلافات و مشکلات باشگاه با فدراسیون و داوران را مرتفع کنیم تا عوامل حاشیه ای موجب آسیب رسیدن به تیم نشود.

در پایان جلسه و پیرو مصوبات هیات مدیره باشگاه داماش گیلان و بر اساس پیشنهاد مدیر فرهنگی آن باشگاه، ارکان و اعضای کمیته فرهنگی باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان توسط مدیرعامل منصوب و معرفی شدند.

بر این اساس محمدطاها محمودی به سمت قائم مقام و ایمان رنجکش به سمت دبیر کمیته فرهنگی باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان منصوب شدند.
همچنین پیمان بازدیدی، مرتضی آذری، امیرحسین ابراهیمی، شایان امیدی ، میرمحمد حسین انگشتری ، حسین احمد دوست، کیهان خوش‌ سیما، رضا علیزاده، بهادر سبحانی پور، میرکوشا فیاضی ، پوریا نجادی، احمد یعقوبی و علی یوسفی بعنوان اعضای کمیته فرهنگی باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان منصوب شدند.

   

komiteh-farahangi-damash--5--AIJMOCQ

 

komiteh-farahangi-damash--4--CMFJRDJ

 

komiteh-farahangi-damash--3--DWLQFFK

 

komiteh-farahangi-damash--2--AyEOXwx

 

komiteh-farahangi-damash--1--ARzRUFY

 

komiteh-farahangi-damash-BGDKCWz