قائم مقام باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه سقوط داماش جز شرمسازی ارمغان دیگری نداشت، گفت: عدم حمایت مالی، از اصلی‌ترین علل سقوط داماش بوده است.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از تسنیم، بهروز محمودی ،در مورد عوامل سقوط تیم داماش اظهار داشت:شرکت آهن و فولاد لوشان به‌عنوان متولی تیم و به‌دلیل عدم حمایت مالی، از اصلی‌ترین علل سقوط داماش بوده است.
 
وی با بیان اینکه هر مربی بزرگی امکان دارد با تیم تحت کنترل خود نتیجه نگیرد، افزود: مجید جهانپور یکی از اساتید بزرگ فوتبال ایران است اما در این تیم به مشکل برخورد؛ لذا باید خیلی زودتر با اعلام استعفا، شرایط تیم را تغییر می‌داد.
قائم مقام باشگاه داماش گیلان با اشاره به اینکه بنده نیز به‌عنوان مسئول باید زودتر در این مورد تصمیم‌گیری می‌کردم، عدم حمایت مسئولان استانی از تیم را یکی دیگر از عوامل سقوط داماش عنوان کرد.
 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نامه شماره ۹۵/۱۲۱ – ب ش – الف مورخ ۹۵/۰۲/۱۱ که این باشگاه به شهردار رشت بیان کرد: در این نامه آمده است که باشگاه داماش آمادگی واگذاری باشگاه به مجموعه شهرداری را دارد. متن نامه نیز به شرح زیر است:
 
جناب دکتر ثابت قدم
شهردار محترم شهر رشت
با سلام؛
احتراماً، به استحضار می‌رساند که با توجه به علاقه‌مندی آن مجموعه محترم به حمایت از تیم‌های ورزشی استان به‌ویژه شهر رشت و با عنایت به علاقه‌مندی ده‌ها هزار نفر از جوانان این شهر به تیم فوتبال داماش شهر باران و از آنجایی‌که این باشگاه با مشکلات عدیده مالی در سال‌های اخیر دست به گریبان بوده و هزینه این تیم به‌علت عدم تمایل شرکت گروه امیر منصور آریا به تیمداری طی سال‌های اخیر تأمین نگردیده در صورتیکه آن مقام محترم و شورای محترم شهر رشت تمایل به تیمداری داشته باشند، این باشگاه آمادگی واگذاری تیم را در قبال پرداخت بدهی‌های فصل اخیر را دارد.
 
لذا با توجه به اینکه فصل ۹۴-۹۵ به روزهای آخر خود نزدیک شده و باید برای فصل آینده به جهت عدم از دست دادن فرصت‌ها تدارک و برنامه‌ریزی شود؛ خواهشمند است با توجه به فرصت محدود و بخاطر اینکه تیم همانند فصل جاری با مشکل مواجه نگردد نسبت به اعلام نظر تسریع فرمائید تا اقدامات لازم مبذول شود.
 
محمودی در ادامه افزود: رونوشت این نامه به جناب استاندار محترم، ریاست محترم شورای شهر رشت، مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان گیلان و ریاست محترم هیئت فوتبال گیلان نیز ارسال شد.
در این نامه از ریاست هیئت فوتبال گیلان خواسته است که در صورت عدم تمایل به تیمداری از سوی شهردار رشت، پیگیری‌های لازم جهت واگذاری تیم به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر را عهده دار شوند.
قائم مقام باشگاه داماش گیلان در پایان در مورد صعود سپیدرود رشت به لیگ دسته اول اظهار داشت: خوشحالیم که مردم رشت بابت این اتفاق شادمان شده‌اند.

 
 
 
 
 
 
بهروز محمودی، قائم مقام داماش، سایت داماش، وارش اسپرت، دیار وارش، تارنمای هواداران داماش گیلان، damash