دیار وارش: زمان و شرایط جذب بازیکن در پنجره نقل و انتقالات میان فصل لیگ دو اعلام شد. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، با شروع تعطیلات نیم فصل مجازی لیگ فوتبال دسته دوم بزرگسالان کشور، فرجه نقل و انتقالات میان فصل این رقابت ها از سوی کمیته برگزاری مسابقات اعلام شد. 

بر این اساس، تیم های لیگ دویی از تاریخ یکشنبه 19 آذر ماه تا شنبه 16 دی ماه و به مدت 28 روز، می توانند در صورت داشتن جای خالی در لیست بزرگسال و زیر 23 سال و یا فسخ دو طرفه با بازیکنان خود، تا حداکثر 6 بازیکن جدید را جذب نمایند. 

اضافه کردن بازیکنان رده پایه باشگاه جز این 6 سهمیه محسوب نمی شوند و تیم ها فقط تا تاریخ پایان نقل و انتقالات نیم فصل فرصت دارند بازیکنان رده پایه خود را به شرط عضویت در تیم امید و یا جوانان آن باشگاه (با ارائه کارت بازی در رده پایه و تایید به هیات فوتبال استان) تا سقف 10 بازیکن به تیم اضافه نمایند. 

لازم به ذکر است که بند فوق با توجه به اینکه باشگاه داماش گیلان در رده های پایه تیمداری نمی کند، شامل این تیم نمی شود. 

تعطیلات نیم فصل مجازی رقابت های لیگ دو روز 29 آذر ماه به پایان می رسد و داماش در این روز در دیداری حساس و اصطلاحا شش امتیازی استادیوم عضدی پذیرای تیم رقیب خود در جدول مسابقات، شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود. 

مرحله نخست رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور اواخر بهمن خاتمه می یابد و بلافاصله پس از آن مرحله نهایی با حضور چهار تیم برتر هر گروه و مجموعا 12 تیم در دو گروه شش تیمی برگزار خواهد شد.