علی افتخاری عضو کمیسیون های رسانه و روابط بین الملل کمیته ملی المپیک اعلام داشت، این شیوه برگزاری انتخابات نشان از ضعف وسرکشی فدراسیون فوتبال است که آقای تاج فوتبال کشور را به ورطه سقوط کشانیده است.

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، افتخاری با بیان مطلب فوق گفت: من که حدود چهل سال در عرصه ورزش ملی وبین المللی حضور دارم، چنین روش انتخابات ورزشی هرگز ندیده و در هیچ جا هم سراغ ندارم. چنین روشهای انتخاباتی نشانگر قانون ستیزی وقانون گریزی فدراسیون فوتبال از انتخابات مجامع ورزشی است.

وی ادامه داد: از طرفی بر اساس شواهد اساسنامه هم به درستی اجرا نشده است، بر اساس تبصره یک و دو ماده چهارده انتخابات بدون حضور شخص رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان رسمیت نداشته و از لحاظ قانونی وجاهت لازم را ندارد و دبیر مجمع و نماینده فدراسیون علی رغم اعلام قبلی اداره کل ورزش و جوانان استان که بر مبنای نظر رسمی سازمان بازرسی و وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شده بود، نسبت به برگزاری یک گردهمایی غیرقانونی و غیر رسمی اقدام کرده اند.

وی در پایان گفت: با همه احترامی که برای کاندیداها قائل هستم، انتخابات هیئت فوتبال گیلان را غیر قانونی و آن را نمادی از آبروریزی، ورزشی میدانم و آقای””تاج””باید پاسخگوی این نکته باشد که چرا شهامت حضور در مجمع را نداشتند؟