بعد از سالها نقش پر رنگ افشین ناظمی در گرد هم آوردن بازیکنان داماش بار دیگر به چشم می خورد و این دلیل بهانه خوبی شد و سراغ مربی محبوب و محجوب داماش رفتیم ؛ پیشکسوتی که در شرایط مختلف خودش را فدای تیم شهرش می کند و به واقع از مسائل زیادی چشم پوشی کرد. مصاحبه اختصاصی وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان با افشین ناظمی را در ادامه خواهید خواند :

 

varesh-sport.com : فلش بکی به گذشته که بزنیم در آن موقع هم به عنوان کاپیتان تجربه اعتصاب بازیکنان را داشتید. در زمانی که شما کاپیتان استقلال رشت بودید بازیکنان تیم دست به اعتصاب زدند ولی شما نقش اساسی را در جمع آوری بازیکنان داشتید و با همان بازیکنان به شیراز سفر کردید. بعد از چند سال به عنوان مربی داماش گیلان در اعتصاب امسال نقش اساسی در گرد آوردن بازیکنان تیم داشتید،اگر مقایسه ای داشته باشیم چگونه تشریح می کنید؟

یادش بخیر؛ خدا مهندس زهرابی و ناصر حجازی رو بیامرزد… در آن دوره،بچه ها معتقد بودند که چون حق و حقوقمان را نگرفتیم به شیراز نرویم. ما با بچه ها جلسه ای گذاشتیم و گفتیم با بازی نکردن مشکلی حل نمی شود و باید به مسابقات ادامه دهیم تا مسئولین به داد تیم برسند و به هر ترتیب به همراه عده ای به شیراز رفتیم و بقیه هم در بازی های بعدی به ما ملحق شدند.

اما امسال همه کمک کردند و فقط من نبودم.از مدیریت باشگاه گرفته تا کادرفنی و کسانی که در باشگاه کار می کنند. خدا را شکر بچه ها تمرینات را ادامه دادند و مدیریت محترم باشگاه هم جلسه ای با بچه ها گذاشت و صادقانه حرف هایشان را زدند و بچه ها هم یک تصمیم درست گرفتند و بازی ها را ادامه دادند و دو بازی پشت سر هم نتیجه گرفتند و انتظار ما هم این است تا نتایج خوب اخیر را ادامه دهیم و در جدول رتبه ی بهتری کسب کنیم.

 

متن کامل در ادامه مطلب

varesh-sport.com : این قضیه که نتیجه نگرفتن تیم در اوایل نیم فصل دوم به دلیل لج بازی کادرفنی با بازیکنان و همچنین بازیکنان با کادرفنی بود تا چه حد درست است؟

من این قضیه را قبول ندارم! چون هیچ کس نمی خواهد به خودش ضربه بزند.آن اوایل هم که آقای تارتار آمده بودند، ایشان شناخت کاملی نداشتند و متاسفانه با آمدن آقای تارتار مشکلاتی را برای تیم از بیرون باشگاه ایجاد کردند!

ولی بعد از مدتی کادر فنی و بازیکنان از هم شناخت پیدا کردند و خوشبختانه در حال حاضر هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

varesh-sport.com : با شروع نیم فصل دوم صبحت هایی مبنی بر برخی اختلافات در کادرفنی وجود داشته است،این اختلافات را که تکذیب نمی کنید؟

اختلاف در همه جا وجود دارد و اوایل حضور آقای تارتار یک سری اختلاف سلیقه هایی وجود داشت ولی به هیچ وجه اختلاف شخصی وجود نداشته است.

هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ شناخت شخصیتی زمان همه چیز را درست کرد.

 

varesh-sport.com : داماش توانست پرسپولیس را در استادیوم آزادی شکست دهد و انتقامی شیرین بگیرد. یکی از نقاط تاریک این دیدار خطاهای پی در پی و جوسازی های مازیار زارع بود که باعث متشنج تر شدن جو استادیوم می شد. در مصاحبه ای خواندیم که گفتید ایشان از رفتارش پشیمان می شود، منظورتان چه بود؟

بله،دلیل حرفم این است که شاید الان مازیار زارع با خودش می گوید من بازیکن پرسپولیس هستم و در اوج فوتبالم هستم اما او باید بداند این فوتبالش روزی تمام می شود،همان طور که فوتبال ما هم تمام شد. مازیار زارع موقعی از رفتارش پشیمان می شود که به جرگه ی مربیگری وارد شود و آن موقع به این پی می برد که احساسی برخورد کرده است. امیدوارم همه بازیکنان و آقای زارع این گونه حساسیت ها را بوجود نیاورند چون همه ما اهل همین استان هستیم.

 

varesh-sport.com : بازیکنان فوتبال رشت هیچگاه با مصاحبه یا حرکات خود هیزم به آتش اختلافات نریخته اند اما متاسفانه بازیکنان شهر همسایه بارها با مصاحبه ها و رفتار خود جو را متشنج تر کرده اند که واقعا جای تفکر و تامل دارد ! حرف های اخیر مسئولین و بازیکنان ملوان برای فرار از اوضاع بد اقتصادی و متهم کردن داماش و وام اخیری که از سوی قوه قضائیه گرفته است از جدیدترین مصاحبه های مربوط به همین صحبتمان است (بابک پورغلامی:کمک های مالی برای ملوان به حساب داماش واریز شد)

من کاری به کار مصاحبه هیچ کس ندارم،ولی اگه ملوان پولی داشت به هیچ احدی نمی داد و هیچ مسئول و مدیری هم پول ارگانی را بر نمی دارد و به باشگاهی دیگر نمی دهد.حرف زدن خیلی راحت است ولی اثبات کردنش سخت است! من از آقایان خواهش میکنم وقتی مصاحبه می کنند با کلمات بازی نکنند و واقعیت ها را بگویند!

ضمنا دادگستری کل کشور قسمتی از حساب باشگاه داماش گیلان را باز کرده است که در حال حاضر که من با شما مصاحبه می کنم هیچ گونه مبلغی به باشگاه نرسیده و امیدواریم هرچه زودتر این مبلغ به باشگاه تزریق شود.

باید بگویم آن پولی هم که قرار هست به باشگاه بدهند مال باشگاه داماش می باشد و اصلا ملوان پول و حق و حقوقی در حساب باشگاه ندارد! اگر منظورشان استانداری است تا به حال هیچ گونه کمک مالی از استان به داماش نشده است.

 

 

varesh-sport.com : نیمکت نشینی افشین چاوشی عکس العمل هایی را از سوی او پس از به ثمر رساندن هر گل در پی داشته و به نظر می رسد شکافی عمیق ما بین کادرفنی و چاوشی وجود دارد،آیا این شکاف ها به تیم ضربه نمی زند؟

با شناختی که از افشین چاوشی دارم باید بگویم هیچ گونه شکافی وجود ندارد و رابطه هم چنان حسنه هست و مطمئن باشید یک سرمربی نمی خواهد تیمش ضربه بخورد.

افشین چاوشی یکی از بازیکنان خوب ماست و در روزهای سخت هم به داد ما رسیده. شما دیدید که افشین هر وقت وارد زمین شد،منجی تیم ما شده است.کادرفنی هم دوست دارد از بازیکنان خودش بیشترین و بهترین استفاده را به عمل بیاورد.
اگر بعضی از هواداران احساس می کنند شکاف ایجاد شده است باید بگویم نه چنین چیزی نیست و اصلا نگران نباشند. هر بازیکنی از نیمکت نشینی ناراحت می شود و دوست دارد بازی کند و افشین چاوشی هم بازیکن بزرگی هست و برای این تیم خیلی زحمت کشیده است . مطمئنا اگر بازیکن دیگری بود کادرفنی برنامه های خاصی را برایش در نظر می گرفت. 

 

varesh-sport.com : و دلیل تقسیم خوشحالی بعد از گلش به پرسپولیس با شما؟

چاوشی یک بازیکن احساسیست و وقتی هم روی نیمکت می نشیند از لحاظ روحی پایین افت می کند .در بازی با پرسپولیس من بین دو نیمه به افشین خیلی روحیه دادم و به او گفتم تو نیمه دوم می روی داخل زمین و گل هم میزنی و به همین دلیل که به افشین انگیزه دادم و حتی وقتی می خواست وارد زمین شود به چاوشی گفتم حس میکنم الان گل میزنی و میای در اغوش من به سمت من آمد!

 

varesh-sport.com : برخی از هواداران معتقدند داماش باید نیم نگاهی هم به آسیایی و یا رده ی پنجم جدول داشته باشد. شرایطی که به هرحال نمی توانیم بگوییم در صورت پیروزی بر ذوب آهن غیر ممکن است! آیا تیم هم با چنین نگاهی چهار مسابقه آینده را انجام می دهد؟

الان کار خوبی که آقای عابدینی کرده اند دادن انگیزه به بچه های تیم است.من ارقام رو نمی گویم ولی ایشان فرمودند به ازای هر رده که در جدول بالاتر قرار بگیرید پاداش در نظر گرفته ام.

 

varesh-sport.com : پس به آسیا هم نگاه دارید؟!

همه چیز شدنی است و ما چهار بازی داریم که 12 امتیاز دارد و با تمام قوا وارد مسابقات می شویم.

 

varesh-sport.com : حاشیه سازی در روزهای اخیر برعلیه وارش اسپرت توسط برخی از اعضای می توان گفت بزرگ تیم صورت گرفته بود،مواردی مانند مصاحبه های کذایی،جوسازی بر علیه بازیکنان و…

شما و سایت وارش افتخار این شهر هستید و بدون هیچ چشمداشتی وقت تان را صرف این تیم می کنید و از بازیکنان تیم پشتیبانی می کنید. جدی نگیرید ، ما هم دست شما را می بوسیم و مطمئن باشید بازیکنان هم شما را دوست دارند…

 

varesh-sport.com : مثل اینکه از بازدیدکنندگان همیشگی وارش اسپرت هم هستید…

بله،من یکی از بازدیدکنندگان همیشگی سایت وارش اسپرت هستم و همه خبرهای شما و نظرات خوانندگانتان را مطالعه می کنم.

 

varesh-sport.com : و حرف پایانی شما با هواداران پرشور و متعصب داماش…

لازم می دانم همین جا از هواداران خونگرم داماش تشکر کنم که در سخت ترین شرایط هم یار و یاور ما بودند و هیچگاه ما را تنها نگذاشتند . بهترین انگیزه را این هواداران به تیم انتقال می دهند و چه در دورانی که بازیکن بودم و چه اکنون که جز کادر فنی هستم همیشه خودم را مدیون هواداران می دانم. همچنین لازم می دانم از آقای عابدینی هم تشکر کنم که در این مدت به شدت پیگیر کارهای باشگاه بوده اند.

 

برای مشاهده نظرات ارسالی شما پس از تائید مدیریت بر روی این متن کلیک کنید

بدیهی است تنها نظراتی که با پر کردن بخش نظرات همین مطلب در پایین صفحه ارسال شوند پس از تائید به نمایش در می آیند و نظراتی که در آدرس فوق ارسال شوند ترتیب اثر داده نمی شوند

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

مصاحبه : گروه وارش اسپرت

مازیار – مهرداد – میثاق