وارش اسپرت:

عکس هایی که از افشین ناظمی بعد از صعود زودهنگام داماش به لیگ برتر منتشر شد همه را تحت تاثیر قرار داد. اشک هایی که همه گواه از تعصب مربی بومی داماش شهر باران داشت.

فرصتی دست داد تا وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان به سراغ کاپیتان بزرگ فوتبال رشت برود و مصاحبه ای را با وی ترتیب دهیم.

 

*آقای ناطمی قبل از هر چیز صعود به لیگ برتر رو به شما تبریک عرض میکنیم و خسته نباشید میگیم به شما و تمام کادر فنی پرتلاش داماش.

مرسی، من هم تبریک میگم به شما و همه ی هواداران خوب تیم داماش گیلان.خوشحالیم که تیم به لیگ برتر صعود کردو دل مردم و هواداران داماش رو شاد کرد.

 

*اگرچه هواداران در سیرجان حضور نداشتند، اما با عکسهایی که از اونجا به روی سایت گذاشتیم مطمئنا اون حال و هوا رو درک کردند و احساس غرور بهشون دست داد. بخصوص اون عکسهای جالبی که از شما منتشر شد که واقعا همه رو تحت تاثیر قرار داد.

بله؛ خب این یه شادی از ته دلم بود و باعث شد که چشمام پر از اشک بشه، اشک شوق…به خاطر اینکه این تیم شهرمونه و برای مردم دلمون میتپه. این مردم هستند که تو گرما و سرما از تیم شهرشون حمایت کردند. اونجا یه لحظه احساس کردم که جای مردم و طرفداران تیم خالی بود، چون واقعا یه روز به یادماندنی بود و بعد از دو،سه سال رشت دوباره صاحب یک تیم لیگ برتری شد و ما مجبور شدیم تو یه شهر غربت جشن قهرمانی رو برپا کنیم. به هر حال انشالله تیم داماش بتونه تو لیگ برتر هم بازیهای جاودانه ای رو به جا بزاره و بتونه دل مردم رو شاد بکنه.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب…

 

*فکر میکنید تو لیگ برتر فصل آینده هم میتونیم با اقتدار لیگ یک ظاهر بشیم؟

خوشبختانه ما با یک مدیرعاملی کار میکنیم که خودش بازیکن بزرگی بوده و در تیم ملی بازی کرده، ضمن اینکه مدیر خیلی بزرگی هست و صد در صد برنامه های مختلفی برای سال آینده داره. هر چقدر که به جلو بریم مطمئنا مردم با برنامه هایی که آقای عابدینی برای تیم داماش در نظر گرفته بیشتر آشنا میشند. داماش یک تیم بزرگ هست و اهداف بزرگی رو هم دنبال خواهد کرد.

 

*آقای ناظمی، پتانسیل تیم و بازیکنان رو برای لیگ برتر چطور میبینید؟

ما هنوز دو تا بازی داریم ، انشالله بتونیم این دو تا بازی رو با موفقیت پشت سر بگذاریم. برای سال آینده مدیریت باشگاه برنامه های زیادی رو پیش بینی کرده که ان شالله به وقتش به اون هم میرسیم و مشاهده خواهید کرد.

 

*در مورد بازی با سیرجان و روند اون بازی یه مقدار توضیح بدید که بازی چطور بوده؟

بازی خیلی مشکلی بود، مخصوصا اینکه گرمای هوای سیرجان روی بچه هامون تاثیر خیلی بدی رو گذاشته بود و توان فنی شون رو تا حدی گرفته بود.متاسفانه به همین علت ما نتونستیم اونطور که میخواستیم از خلاقیت بازیکنان استفاده کنیم. به هر حال ان شالله که بازی با شهرداری بندرعباس بتونیم بازی خوبی رو انجام بدیم و پیروز بشیم و بازی با سپاسی هم که قراره جشن قهرمانی رو برگزار کنیم با موفقیت همراه باشه.

 

*مثل اینکه تو سیرجان مشکلاتی برای تیم بوجود آوردند،درسته؟

قبل از بازی طبق هماهنگی هایی که از قبل مابین هیئت استان گیلان و هیئت فوتبال استان کرمان انجام گرفته بود، قرار بود که یک جلسه تمرین توی زمین مسابقه داشته باشیم و حتی ساعت تمرین هم به طور دقیق مشخص شده بود اما وقتی رفتیم به استادیوم متاسفانه زمین رو در اختیار ما قرار ندادند. به هر حال هر چی که بود گذشت و من امیدوارم که از این به بعد با تیم هایی که به این شهر میرند مثل شهر رشت که با تمام میهمانان خوب برخورد میکنه و امکانات رو براشون مهیا میکنه باشند و زمین رو در اختیارشون قرار بدند چون این حق تمام تیمهاست که حداقل یک جلسه تمرین پیش از مسابقه در زمین اصلی برگزار کنند.

 

*داماش در دو بازی آینده به خصوص بازی با سپاسی با چه ترکیبی به میدان میره؟ با بازیکنان اصلی یا  تلفیقی از بازیکنان اصلی و نیمکت نشین؟

ما تمام بازیکنانمون بازیکنان اصلی هستند و هیچ فرقی بینشون وجود نداره. به هر حال برای بازی آینده دو بازیکن محروم به نام های آقای مهدوی و آقای حاجتی داریم که باید دو بازیکن جایگزین براشون استفاده کنیم. البته هنوز کادر فنی برای مسابقه با شهرداری بندرعباس تصمیم خاصی نگرفته و در روزهای آینده در این خصوص و اینکه کدوم 11 نفر در ترکیب اصلی قرار بگیرند تصمیم خواهیم گرفت.

 

*در روزهای اخیر شایعات زیادی حول محور کادر فنی فصل آینده شد. با توجه به صحبت آقای عابدینی مبنی بر اینکه با آقای دینورزاده کار رو ادامه خواهند داد، شما هم در کادر فصل آینده خواهید بود؟

هدف ما رسوندن تیم به لیگ برتر بود که تونستیم به این هدف هم دست پیدا کنیم. دو بازی دیگر باقی مونده و بعد از این دو بازی همه موارد بهتر روشن خواهد شد. هر تصمیمی که آقای عابدینی بگیرند ما به دیده منت قبول خواهیم کرد.

 

*و حرف آخر با هواداران ؟

ما هر چی که داریم از همین هواداران هست و در واقع بدون اونها ما هیچی نیستیم. از همشون ممنونم و دست تک تکشون رو هم میفشارم و هم میبوسم. برای همشون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و امیدوارم که همیشه یار و یاور تیم داماش باشند.