varesh-sport.com : آقای ناظمی وضعیت تیم چه طوره؟

تمرینات از امروز آغاز شده و بچه ها هم الان از لحاظ روحی خوب هستند و سعی میکنیم انسجام پیدا کنیم و عزممون رو جمع کنیم تا از شرمندگی هواداران بیرون بیاییم.

 

varesh-sport.com : تمرین دوشنبه کجا و چه ساعتی برگزار میشه؟

زمین دانشگاه هست و صبح ساعت 11 میریم وزنه بزنیم و بعد از ظهر هم ساعت 6 تمرین داریم.

 

varesh-sport.com : وضعیت کادر فنی به چه شکل هست؟قرار بود یه نفر به کادر اضافه بشه؟

راستش من اطلاعی ندارم!

 

varesh-sport.com : ما در پنج هفته قبل 7 گل دریافت کردیم که از این 7 گل،میشه محمدی و آلوز رو در شش گل مقصر اصلی نامید!دلیل استفاده نکردن از محمد مختاری؟

محمد رباط پاره کرده بود و مدتها از شرایط بازی دور بود و داره به شرایط آرمانی بر میگرده و ان شاالله در بازیهای آینده ازش استفاده میشه.محمد بازیکن خوب ما هست و آقای دینورزاده هم بهشون اعتقاد دارن و مطمئنا از محمد استفاده میشه.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

varesh-sport.com : حواشی در مورد وضعیت ادامه کار باشگاه در چند روز گذشته شنیده شد که حال به نظر میرسد تا حدی مشکلات برطرف شده.وضعیت به چه شکلی هست؟

مطمئن باشید مشکل چندانی نیست.باشگاه داماش یک مجموعه خیلی بزرگی هست و مطمئن باشید با قدرت به کار خودش ادامه میده. در واقع این شایعات را کسانی بروز میدهند که میخواهند به تیم ضربه بزنند.من به شما اطمینان میدهم که داماش با قدرت به کارش ادامه میدهد.

 

varesh-sport.com : در پایان کاپیتان اسطوره ای سالهای نچندان دور و مربی باتعصب حال،چه حرفی با هواداران پرشور داماش گیلان داره؟

این تیم برای این شهر هست،برای این استان هست نگذارید تا افرادی باعث ضربه به این تیم بشن.هواداران مثل گذشته یه مقدار صبوری کنند و باز هم از این تیم حمایت کنند. این رو مطمئن باشند که این تیم با این کادر فنی حرف های زیادی برای گفتن داره تا بتونیم دل شما رو خوش کنیم چون این شما هواداران هستید که سرمایه های ما هستید و من اصلا مسابقه ای که توش هوادار نباشه رو قبول ندارم.

هواداران سعی کنید حواشی که داره به تیم خودشون فشار وارد میکنه رو خودشون جمع کنند چون خیلی ها دوس دارند به این تیم ضربه بزنند و الان هم خیلی از شهرها از این وضعیت ما خوشحال هستند. پس با حمایتتون از سواستفاده دشمنان این تیم جلوگیری کنید.همیشه هوادارا به من لطف داشتند و من شرمنده اونا هستم و ان شاالله جبران میکنیم. در آخر هم از شما و سایت بسیار خوبتون هم تشکر میکنم.