راه حل به دست آوردن مالکیت داماش کشاندن این مساله به سطح رسانه ها نیست.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان ، قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان در گفتگوی با دیارمیرزا در واکنش به اظهارات جواد شهبازی متقاضی خرید داماش مبنی بر دخالت هیات فوتبال بر عدم واگذاری ملوان به وی اظهار کرد: هیات فوتبال گیلان در روند واگذاری باشگاه ملوان هیچ دخالتی نداشته و مسئولان سیاسی و ورزشی انزلی خودشان تصمیم گرفتند که سهام ملوان را به شخص دیگری واگذار نمایند.

 الماسخاله با بیان اینکه از اظهارات شب گذشته شهبازی بسیار متعجب شده ام اظهار کرد:در جلسه ی مشترکی که با حضور مدیرکل ورزش و جونان گیلان برگزار شده بود ایشان قول واریز ۲ میلیارد تومان به حساب هیات فوتبال گیلان تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه را داده بودند اما تا این لحظه هیچ پولی به حساب هیات فوتبال گیلان واریز نشده است اما با این حال ما همچنان منتظر این هستیم که آقای شهبازی به تعهداتش عمل نماید اما متاسفانه ایشان حتی پاسخگوی تماس تلفنی ما نیست و برای ایشان در ارتباط با این مساله پیامک فرستاده ایم.
 
:

وی با بیان اینکه هم اکنون پیش نویس قرارداد امضا شده در نزد اداره کل ورزش و جوانان موجود است به بخش دیگری از اظهارات شهبازی در جلسه روز دوشنبه اشاره کرد و گفت: آقای شهبازی متعهد شده بودند که بعد از واریز ۲ میلیارد تومان به حساب هیات فوتبال گیلان مبلغ ۵ میلیارد تومان دیگر تحت حساب مشترکی بین خودشان و نماینده اداره کل ورزش و جوانان در آینده واریز نمایند.
 
رئیس هیات فوتبال گیلان در پایان با بیان اینکه دغدغه ما حل مشکلات داماش است و در این زمینه هیچ گونه اختلاف شخص و دشمنی با هیچ کسی نداریم, اذعان کرد: راه حل به دست آوردن مالکیت داماش کشاندن این مساله به سطح رسانه ها نیست. هیات فوتبال گیلان هیچ مشکلی مبنی بر واگذاری باشگاه داماش گیلان به ایشان ندارد اما این مسئله مستلزم عمل ایشان به تعهدات صورت گرفته است.

پی نوشت: طبق اخبار رسیده به وارش اسپرت ، ظهر پنجشنبه شهریار منتظری(وکیل شهبازی) در تماسی تلفنی به رئیس هیات فوتبال گیلان اعلام داشت که روز شنبه به همراه مبلغ تعیین شده برای تحویل تیم داماش گیلان به رشت خواهیم آمد.
همچنین این خبر توسط روابط عمومی هیات فوتبال گیلان تایید شده است.