وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان:
انتظار داشتیم مربی اخلاق لیگ سیزدهم افشین ناظمی مربی تیم داماش باشد.
 
به گزارش وارش اسپرت ، قربانعلی الماسخاله در گفت‌وگو با فارس، در مورد انتخاب مراسم برترین‌های لیگ سیزدهم گفت: در مورد انتخاب میزبان برتر سه کاندیدا وجود داشت که استان گیلان، اصفهان و کرمان بودند. گیلان دو تیم در لیگ برتر داشت با این حال ما به این مسئله اعتراضی نداریم که کرمان میزبان برتر شد اما انتظار داشتیم مربی اخلاق افشین ناظمی سرمربی سابق داماش گیلان شود زیرا او با وجود اخراج از باشگاه هیچگونه حاشیه‌سازی برای تیمش انجام نداد و با توجه به انتخاب حسین فرکی به عنوان مربی برتر فنی انتظار داشتیم ناظمی مربی اخلاق شود.

 
به ادامه مطلب مراجعه کنید

الماسخاله با اشاره به هماهنگی با کفاشیان برای ساخت اولین ورزشگاه بین‌المللی فوتبال ساحلی در ایران گفت:‌ هماهنگی‌هایی با رئیس فدراسیون انجام شده و قرار است کفاشیان در این رابطه با استاندار گیلان جلسه بگذارد تا اولین ورزشگاه بین‌المللی فوتبال ساحلی در استان گیلان تاسیس شود.

وی در مورد خریداران باشگاه داماش گیلان گفت: چند خریدار به صورت شفاهی صحبت‌هایی را مطرح کردند اما در اقدام‌شان جدی نبودند. از مسئولان قوه قضائیه انتظار داریم همانطور که برای راه‌آهن در طول یک هفته دو بار مزایده گذاشتند برای باشگاه داماش گیلان هم مزایده برگزار شود.