وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: من تازه از کربلا آمده‌ام و توفیق داشتم که در اربعین حسینی در کربلا حضور داشته باشم اما اکنون متوجه شدم که داوری‌ها در لیگ یک به وضعیت داماش ضربه زده است.

به گزارش وارش اسپرت، قربانعلی الماسخاله در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: در دو بازی با گل گهرسیرجان و نفت آبادان داوران دو پنالتی بی‌مورد به ضرر داماش گرفته‌اند و این شرایط خوب نیست و به همین دلیل نامه‌ای به دبیر فدراسیون فوتبال و کمیته داوران خواهم نوشت تا اعتراض خود را به داوری‌ها به ضرر داماش را بیان کنم.

 

وی ادامه داد: البته باید از شبکه ورزش و برنامه لیگ یک تشکر کنم که باعث شده بسیاری از مشکلات داوری فوتبال در دید عموم قرار بگیرد و همه به دقت متوجه وضعیت داوری‌ها و شرایط بازی‌های لیگ یک قرار بگیرند. داماش هم تیمی است که با مشکلات مالی فراوانی روبه روست و حتی بازیکنان این تیم شب قبل از مسابقه در دفتر باشگاه می‌خوابند و به همین دلیل نباید مشکلات داوری هم بر مشکلات قبلی باشگاه داماش اضافه کرد.

 

رئیس هیات فوتبال گیلان با اشاره به وضعیت بد ملوان در جدول لیگ برتر، گفت: ما هم از این وضعیت راضی نیستیم و با مدیران باشگاه ملوان هم جلسه خواهیم گذاشت تا به وضعیت این تیم هم بیشتر رسیدگی شود. وضعیت بد ملوان در لیگ برتر هم جزیی از دغدغه‌های هیات فوتبال استان است.

 

شایان ذکر است، در دیدار داماش برابر گلگهر سیرجان در رشت یک پنالتی کاملا اشتباه بر علیه داماش گرفته شد و دیدار در دیدار داماش برابر صنعت نفت در آبادان نیز یکی از گل های تیم میزبان خطا بود، ضمن اینکه دو ضربه پنالتی به سود داماش نیز اعلام نشد.