جواد شهبازی که در روزهای گذشته به عنوان یکی از خریداران باشگاه ملوان اعلام آمادگی کرده بود و حتی از پرداخت 10 میلیارد تومان نقدی به این باشگاه سخن گفت، بعد از اینکه باشگاه ملوان به بهشتی واگذار شد به سراغ خرید باشگاه داماش گیلان رفت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از خبرگزاری فارس، شهبازی روز دوشنبه نشستی با مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان برگزار کرد و در این نشست گفت: 2 میلیارد تومان برای خرید باشگاه داماش پرداخت خواهد کرد. او حتی اعلام کرد که 5 میلیارد تومان هم در حساب مشترکی با اداره کل جوانان گیلان واریز خواهد کرد تا هزینه‌های باشگاه را پرداخت کند.

 

الماسخاله با تایید این خبر به فارس گفت: بله ایشان قرار بود تا ظهر چهارشنبه 2 میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز کند اما امروز تا ساعت 14 ما در هیات فوتبال حضور داشتیم و خبری از واریز پول نبود ایشان حتی تماس‌های تلفنی ما را هم پاسخ نداد.

 

وی افزود: به این ترتیب حضور شهبازی در داماش منتفی به نظر می‌رسد و باید به دنبال پیدا کردن خریداری جدید باشیم تا باشگاه سامان پیدا کند.

 

جواد شهبازی متقاضی خرید داماش در گفتگویی کوتاه و تلفنی در خصوص عدم حضورش تا ساعت مخابره این خبر در رشت به وارش اسپرت گفت: تا ساعت 12 منتظر قیمت جدید ارز بودم و کار بنده برای تبدیل دلار به ریال طولانی شد. سعی می کنم تا امروز به رشت برسم و در غیر اینصورت فردا در رشت حاضر خواهم شد.