بخشی از آخرین برنامه لیگ یک در سال 1393 اختصاص به آخرین وضعیت باشگاه داماش گیلان داشت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، آخرین برنامه تلویزیونی لیگ یک در سال 1393 چهارشنبه شب از شبکه ورزش پخش شد و در بخشی از آن پس از پخش تصاویر حواشی و خلاصه بازی داماش با فولاد یزد ارتباطی تلفنی با رئیس هیات فوتبال گیلان برقرار شد.

 

مجتبی پوربخش مجری برنامه با اعلام اینکه موبایل هرندی سرمربی تیم خاموش است و امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه نیز گفته که دیگر در خصوص داماش مصاحبه ای را انجام نمی دهد، گفتگویی تلفنی با الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان انجام داد.

 

رئیس هیات فوتبال گیلان با بیان اینکه داماش حال و روز خوبی را ندارد عنوان کرد: همه میدانستند که این تیم چه مشکلاتی دارد و حدود سه سال هم هست که با این مشکلات دست و پنجه نرم می کند. امسال این تیم برای صعود بسته نشده است و نفرات سال گذشته نیز همگی از تیم رفته اند.

 

الماسخاله با بیان اینکه آقای عابدینی هر روز یک طور صحبت می کند نیز گفت: ایشان یک بار می آید و میگوید که اوضاع باشگاه دارد درست می شود و ما برنامه 5 ساله داریم، یک روز دیگر هم میگوید من استعفا داده ام و اختیاری ندارم و تیم را در اختیار بومی ها گذاشته ام.

وی ادامه داد: من اصلا متوجه این حرف های عابدینی نمی شوم؛ اگر پول باشد امیر تیم است و اگر پول نباشد سعی می کند توپ را به زمین کس دیگری بیاندازد. ایشان هر روز یک حرفی می زند. مشکل اساسی این است که خود آقای عابدینی حضور ندارند و گاها مصاحبه های ایشان هم به تیم ضربه می زند.

وی افزود: فوتبال دوستان گیلان احساس می کنند که آقای عابدینی یک دلزدگی دارد و این دلزدگی را می خواهد به نحوی بر تیم خالی کند!

 

رئیس هیات فوتبال گیلان درخصوص نظر تماشاگران در مورد تعویض مربی گفت: اینکه تماشاگران خودش را به حق می داند که بخواهد مربی را عوض کند، به خاطر حرکتی است که آقای عابدینی به همین روش آقای درخشان را برکنار کردند.

وی ادامه داد: تماشاگر را وارد رختکن کرده بودند و آقای درخشان را برکنار کردند و همین بدعتی شد که حالا تماشاگران خودشان را به حق بدانند که بیایند و بگویند که مربی را عوض کن. در واقع خود آقای عابدینی این حرکت سازی و جریان سازی را انجام داده بودند تا ما را دچار مشکل کنند.

 

الماسخاله در مورد مشکلات بین مسئولین استانی و عابدینی گفت: هم از این طرف (استان) کم مهری های به آقای عابدینی شده است و هم از طرف آقای عابدینی این اتفاق افتاده است.

وی افزود: مطمئن باشید تا خود آقای عابدینی توسط اهرم هایی که در سکوها داشتند به مسئولین تعرض نمی کردند، مسئولین استان هم هیچوقت به آقای عابدینی کم لطف نبودند. آنها چون میدیدند ایشان از طریق تماشاگران حرف هایش را می زند و همیشه مسئولین را زیر سوال می برد، میگفتند که اگر ما کمکی را هم انجام بدهیم به صورت تحکمی در می آید.

وی گفت: هیات فوتبال نمی تواند در بحث داخلی باشگاه خصوصی دخالت کند و ما فقط می توانیم کمک حال باشگاه باشیم. تا به امروز نیز هر کمکی از دست بنده بر می آمد انجام داده ام.

وی ادامه داد: آقای عابدینی می گویند کار را به بومی ها داده ام اما بومی که بدون امکانات کاری نمی تواند انجام دهد. وقتی غیر بومی است بازیکنان تاپ در اختیارش میگذارید و وقتی بومی می آید بازیکنان معمولی.

 

رئیس هیات فوتبال گیلان گفت: آقای عابدینی می گوید من اختیار دار نیستم و تمام اختیارات را داده ام، پس چطور با استعفای آقای هرندی مخالفت می کند؟ پس چطور با آقای هرندی تماس گرفته اند و گفته اند که بمان؟! من فکر می کنم جریاناتی پشت پرده است که می خواهند تیم را بیاندازد.

وی ادامه داد: من فکر می کنم با لج و لج بازی تیم می افتد وگرنه با 4-5 امتیاز از 4 بازی آینده تیم می تواند بماند.

 

برای شنیدن تمامی صحبت های الماسخاله فایل صوتی زیر به حجم 2 مگابایت با مدت زمان 9 دقیقه را دانلود نمائید:

 

 

 

الماسخاله، رئیس هیات فوتبال گیلان، برنامه لیگ یک، امیر عابدینی، مدیرعامل باشگاه داماش، امید هرندی، سرمربی داماش، سایت داماش گیلان، هواداران داماش گیلان،