*از بازی شروع کنیم، باز هم در خانه نتیجه نگرفتید.

متاسفانه بچه‌ها خوب نبودند و با وجود اینکه دو بار از حریف جلو افتادند، به راحتی و روی اشتباه‌های فردی بازی را واگذار کردند.

 

*یعنی شما این‌بار هم از نتیجه ناراضی هستید و هم بازی؟

دقیقا همین‌طور است. به غیر از دقایق ابتدایی در ادامه از نحوه کار بچه‌ها راضی نیستم.

 

*بحث اشتباهات فردی شد، بیشتر توضیح می‌دهید؟

چهار اشتباه کردیم، دو گل خوردیم و یک گل نزدیم. اشتباه محمد محمدی، سیدعلی حسینی، محمد غلامی و آلوز باعث شد که دو گل بچگانه بخوریم و یک گل ساده را نیز نزنیم.

 

*داوری مشکل نداشت؟

نمی‌خواهم در این باره حرف بزنم، بحث داوری را به کارشناسان واگذار می‌کنم، ولی گل دوم تراکتور می‌توانست خطا باشد.

 

*مسوولان باشگاه تراکتورسازی معتقدند میزبان خوبی نبودید،‌چرا که هواداران رشتی از ابتدا تا انتها به آنها فحاشی کردند.

من فکر می‌کنم آقایان فراموش‌کار شده‌اند. خوشبختانه تمام صداها ضبط شده است و معلوم است چه کسی توهین کرده است.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

 

*یعنی شما می‌گویید تبریزی‌ها توهین کرده و تماشاگران شما کاری نکرده‌اند؟

نه، منظور من این نیست، بلکه می‌گویم هواداران باشگاه داماش پاسخ بی‌ ادبی تماشاگران تبریزی را دادند. حالا من از شما یک سوال دارم، اگر شما میزبان باشید و به خانواده شما توهین شود، شما چه می‌کنید؟! خب این فحاشی عکس‌العمل دارد، ولی من با این مساله مقابله به مثل مخالف هستم و کل قضیه را قبول ندارم، ولی تبریزی‌ها شروع‌کننده بودند. حالا من از این آقایان می‌پرسم شما که میهمان بودید و این همه به شما برخورده است، پس چه انتظاری از میزبان دارید که فحش بخورد و صدایش درنیاید؟!

 

*اما مدیرعامل باشگاه تراکتور می‌گوید که به ناموس آنها توهین شده، در حالی که ابتدای بازی ورود رشتی‌ها به لیگ برتر را خوش‌آمد گفتند!

ایشان راست می‌گویند، شاید با پلاکارد که من ندیدم حضور ما را تبریک گفتند، ولی متاسفانه دوستان ما که از تبریز آمده بودند، در رشت هم به رشتی‌ها و هم به انزلی‌چی‌ها توهین می‌کردند. من به این دوستان توصیه می‌کنم ابتدا عیب خودمان را ببینیم، بعد در مورد مردم صحبت کنیم.

 

*گویا به کمیته انضباطی سازمان لیگ شکایت کرده‌اند.

صدای ورزشگاه ضبط شده است، اتفاقا اگر دوستان ما در سازمان لیگ و کمیته انضباطی فیلم را ببینند، متوجه می‌شوند که جرقه از کجا زده شده! متاسفانه هواداران تراکتور به ناموس و تعصب مردم رشت توهین کردند و متقابلا آنها هم جواب دادند. من باز هم تاکید می‌کنم که این مساله را تایید نمی‌کنم و باید بیاییم بررسی کنیم و کاری انجام دهیم که دیگر این هنجارشکنی‌ها را نبینیم.