امیر عابدینی ضمن بیان مطلب فوق گفت در خصوص مسایل فنی این تیم و کناره گیری مهدی دینورزاده سرمربی پیشین تیم داماش گیلان اظهار داشت: ‌در جریان کناره گیری مهدی دینورزاده سرمربی سابق تیم داماش نبودم و این مربی بدون آنکه با من مشورت کند، شخصا تصمیم به استعفا گرفت.

 

عابدینی اضافه کرد: دینورزاده یکی از مربیان سالم و صادق کشور است که برای وی احترام زیادی قائل هستم و امیدوارم هر کجا که فعالیت جدیدی را آغاز می کند، موفق باشد.

مدیرعامل داماش عنوان کرد: این مربی، دیدار با سپاهان را آخرین فرصت خود برای ادامه همکاری با داماش تعیین کرده بود که متاسفانه در آن بازی و در حالی که سپاهان دو مدافع اصلی خودش را در ترکیب نداشت، مقابل آنها شکست را پذیرا شدیم تا دینورزاده استعفا کند.

 

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه استعفای دینورزاده غیرمنتظره بود، افزود: هنگامی که استعفای رسمی وی به دستم رسید در ابتدا متعجب شده ولی در ادامه دلسوزانه با آن موافقت کردم.

 

* قاسمپور را برای هدایت تیم داماش شهرستان دورود زیرنظر داشتم

عابدینی در خصوص جایگزینی ابراهیم قاسمپور به جای دینورزاده گفت: قاسمپور پیش از این موافقت خود را برای همکاری با مجموعه داماش اعلام کرده بود و ما در نظر داشتیم از وی برای هدایت تیم داماش شهرستان دورود استفاده کنیم که با کناره گیری دینورزاده، به وی هدایت تیم داماش گیلان را پیشنهاد کردیم.

وی که کاملا از عملکرد قاسمپور در نخستین تجربه اش با داماش گیلان احساس رضایت می کرد، ادامه داد: سرمربی جدید تیم فقط پنج روز برای رویارویی با تیم راه آهن فرصت داشت و در این زمان کوتاه، بسیار خوب کار کرد.

به گفته وی، قاسمپور در این زمان کوتاه روی نقاط ضعف تیم تمرکز کرد و این در حالی بود که ما چندین بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت برای انجام این بازی در اختیار نداشتیم.

مدیرعامل داماش گیلان اضافه کرد: وی در این مدت نقاط ضعف تیم را به خوبی برطرف و ترکیب و شیوه بازی تیم را تغییر داد و جواب گرفت.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب…

وی اظهار داشت: به ابراهیم قاسمپور فرصتی داده شده است که به نظر مناسب است. از این رو معتقدیم وی باید از این فرصت برای اثبات شایستگی هایش به نحو مطلوب استفاده کند.

 

* مهدوی کیا مرا به یاد روزهای اوجش انداخت

عابدینی در خصوص دیدار این تیم مقابل راه آهن اظهار داشت: در این بازی ترکیب غلامی، چاووشی، زنیدپور و عسگری در خط حمله بسیار خوب جواب داد و ما با دوندگی بسیار زیاد محمد غلامی در نوک خط حمله، تمرکز و فرصت بازی سازی را از مدافعان تیم راه آهن گرفتیم.

وی گفت: خط هافبک ما در بازی مقابل راه آهن، روز طلایی را پشت سر گذاشت و عملکردشان مثبت بود.

عابدینی در ادامه ضمن تمجید از بازی مهدی مهدوی کیا در خصوص عملکرد خط دفاعی تیمش نیز گفت: مهدوی کیا در این بازی، یکی از زیباترین بازی های خود را به نمایش گذاشت و مرا به یاد دوران اوجش در تیم پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران انداخت و این در حالی بود که سایر بازیکنان نیز در این خط بسیار خوب عمل کردند.

 

* ‌کاشته های زنیدپور، کار راه آهن را تمام کرد

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه راه آهن تیم بسیار خوبی است و شکست این تیم جوان به هیچ وجه کار آسانی نیست، افزود: بازیکنان این تیم بسیار سرعتی و دونده هستند.

آنها در بازی مقابل داماش به بازی مستقیم و قدرت سر زنی عباس فرد مهاجم خودشان دلبسته بودند که با اندیشه های تاکتیکی تیم ما و دیکته برنامه هایمان ناکام شدند.

به گفته وی، بازیکنان تیم داماش گیلان با پرس زیاد بازیکنان دونده راه آهن و بستن راه های نفوذ بازیکنان این تیم از کناره ها توانستند در پایان با ضربات ایستگاهی میلاد زنیدپور، کار این تیم را تمام کنند.

 

* مردم و فوتبال دوستان شهر رشت، روزهای خوبی پیش رو خواهند داشت

وی در ادامه به مشکلات مالی تیم که در حال حاضر گریبان گیر اکثر تیم های لیگ برتری است اشاره کرد و افزود: مردم نگران نباشند و بزودی این مشکلات حل خواهد شد و ما مطالبات بازیکنان و کادر فنی را پرداخت خواهیم کرد.

عابدینی همچنین از صبوری بازیکنان و کادر فنی به خاطر خویشتن داری تشکر و قدردانی کرد و به مردم و فوتبال دوستان شهر رشت اطمینان داد: بزودی شرایط این تیم بهتر و فوتبال رشت روزهای خوبی را با این تیم تجربه خواهد کرد.

وی در این باره گفت: ما بازی های سنگینی را با تیم های سپاهان، استقلال و سایپا در خارج از خانه بازی کردیم.

همچنین در مقابل تیم مدعی تراکتورسازی تبریز بازی قابل قبولی انجام دادیم، از این رو روزهای خوب و بازی های آسان ما پیش رو است و به گرفتن نتایج دلچسب تر تیم بسیار امیدوارم.

 

*‌ به دنبال رده های اول تا ششم نیستیم

عابدینی با بیان اینکه طبق برنامه می خواهد تیمش در پایان یازدهمین دوره مسابقه های لیگ برتر، از رده یازدهم پایین تر قرار نگیرد، افزود: به هیچ وجه به دنبال کسب رتبه اول تا ششم جدول رده بندی لیگ برتر نیستیم اما در عین حال نمی خواهیم پایین تر از یازدهم نیز قرار بگیریم بر همین اساس و با برنامه ریزی دقیق به دنبال دستیابی به این هدف بوده و با قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد.

 

 

 

 

 

 

برگرفته از ایرنا