امین متوسل زاده متولد سال 1361 در کازرون شیراز، در پست مهاجم و با شماره پیراهن 27، از هفته چهاردهم دور مقدماتی لیگ دو در فرجه نقل و انتقالات میان فصل 96-1395 به داماش گیلان پیوست و برای این تیم بازی می کند.او که در دو برهه زمانی دیگر طی سال های 86 و 91 تا 93 نیز سابقه پوشیدن پیراهن داماش گیلان را در گذشته داشته است، در تیم های زیادی چون برق شیراز، آدمیرا واکر اتریش، فجرسپاسی شیراز، راه آهن تهران، فولاد خوزستان، پاس همدان، مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان بازی کرده و نیم فصل مجازی اول لیگ دو را نیز در تیم برق جدید شیراز توپ زده است.

متوسل زاده در 8 مسابقه از 9 بازی و 541 دقیقه در نیم فصل مجازی دوم از مرحله اول بازی های لیگ دو برای داماش گیلان به میدان رفته است و بدین ترتیب او در بین کسانی که طی فرجه نقل و انتقالات میان فصل به داماش پیوستند، بیشترین دقایق حضور در میدان را در اختیار دارد.

او در این تعداد بازی، یک بار به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده و 5 بار نیز تعویض شده است. متوسل زاده با 5 گل زده در جدول گلزنان تیم داماش پس از حامد اکبری در رده دوم قرار دارد. وی طی این هشت بازی تنها یک بار با کارت زرد داوران مسابقات مواجه شده است.  

 

 

منبع: وارش اسپرت -تارنمای هواداران داماش گیلان

www.Varesh-Sport.com

آمار: حامد الطافی

گزارش: مهرداد ثابت