مدیر فرهنگی باشگاه داماش گیلان از انعقاد دو تفاهمنامه همکاری میان باشگاه داماش و مؤسسات مردم‌نهاد استان گیلان خبر داد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کیارش اخوان گفت: کمیته فرهنگی باشگاه داماش گیلان با همکاری وارش‌اسپرت، تارنمای هواداران داماش گیلان، نمایشگاهی یک‌روزه در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار کرد.

وی افزود: در غرفه باشگاه داماش کلیپ‌ و ویدیوهایی از سالیان دور و نزدیک باشگاه داماش گیلان به اکران درآمد و همچنین از عکس های کمتر دیده شده از تیم و اسطوره های باشگاه در حضور مالک، مدیرعامل، مدیرفنی باشگاه و همچنین سایر شخصیت های ورزشی و سیاسی نیز رونمایی شد.

اخوان از انعقاد دوتفاهمنامه فی مابین باشگاه داماش و مؤسسات مردم‌نهاد خبرداد و افزود: باشگاه داماش گیلان تفاهم نامه ای با مؤسسه محیط زیستی«سرزمین ایده آل ما» با موضوعات حفظ و صیانت از محیط زیست و تأکید بر محیط زیست به عنوان یکی از مؤلفه های مهم فرهنگی منقعد نمود.

مدیر فرهنگی باشگاه داماش اضافه کرد: در راستای گسترش فعالیت های فرهنگی-اجتماعی این باشگاه، داماش گیلان به پویش «طبیعت عاری از سرطان» پیوست
کیارش اخوان در پایان خاطرنشان کرد: این پویش با همکاری مؤسسات مردم نهاد و خیریه سرزمین ایده‌آل ما، ایزددوستان شمال، هم‌آوا و حامی شایسته گیلان‌ما در حال پیگیری‌ست.