وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران عصر امروز تیم فوتبال داماش گیلان در یک بازی زیبا و قاطعانه توانست شاگردان علی دایی در تیم راه آهن را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

 

داماش شهر باران که در این بازی با ترکیب فراهانی ، آلوز ، رحیمی ، نظیفکار ، مهدوی کیا ، حاجتی ، مهدوی ، عسگری (دقیقه 70 ابراهیمی) ، زنیدپور ، غلامی (دقیقه 75 کریمی) ، چاوشی (باتیستا 86) به میدان آمده بود از همان ابتدای مسابقه نبض بازی و میدان را در اختیار گرفته بود تا اینکه سرانجام بر روی یک ارسال مواج از نقطه کرنر توسط مهدی مهدوی کیا و تاثیر افشین چاوشی در بین راه و ضربه تمام کننده علی نظیفکار توانست به گل اول این دیدار دست یابد .

 

در حالی که بازی کاملا در اختیار مردان داماش بود در یک غافلگیری و یک ارسال و در پی آن اشتباه محرز فراهانی دروازه بان داماش گیلان امید عالی شاه با ضربه سر توپ را به سمت دروازه داماش فرستاد که این توپ در حالی که از سوی علی نظیفکار از روی خط دروازه جمع شده بود اما با پرچم کمک داور گل اعلام شد تا راه آهن در دقیقه 45+2 نیمه اول به گل تساوی دست یابدو دو تیم با نتیجه یک بر یک مساوی به کار خود در این نیمه خاتمه دهند .

 

متن کامل +حاشیه در ادامه مطلب

در نیمه دوم نیز داماش کاملا برتری محسوسی را از همان ابتدا در بازی داشت که نتیجه آن دو گل تماشایی و زیبا از کنج بیرون محوطه جریمه و بر روی ضربه ایستگاهی بود که توسط میلاد زنیدپور در دقایق 47 و 50 مسابقه به ثمر رسید تا در نهایت نیز این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود ابرهای طوفانی شهر شهرباران خاتمه یابد و پاقدم ابو و شوک عابدینی نتیجه مثبتی را داشته باشد.

 

داماش گیلان با این پیروزی 8 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل نامناسب تنها یک پله صعود کرد و در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت و در بازی بعدی خود روز جمعه هشتم مهرماه در بوشهر میهمان تیم شاهین خواهد بود .

 

 

*در حاشیه

-استقبال 10 هزار نفری از این بازی در حالی که داماش در چند هفته گذشته نتایج خوبی را کسب نکرده بود و بازی نیز در یک روز غیر تعطیل برگزار می شد از نکات جالب توجه این بازی بود.

تشویق های ممتد هواداران در طول مسابقه هرگز قطع نشد تا بار دیگر هواداران حمایت خود از نماینده شهر باران و استان گیلان اعلام کنند.

 

– زنید پور پس از زدن گل سوم تیم داماش به سمت تماشاگران داماش رفت و ضمن بالا رفتن از فنس کنار زمین شادی خود را با هواداران تیمش تقسیم کرد که این شادی همان و کارت زرد داور همان. 

 

– تماشاگران حاضر در استادیوم بارها و بارها در طول بازی علی دایی را تشویق کردند که تشویق های بعد از هر گل کنایه آمیز بود.

 

– هواداران تیم داماش پس از سوت پایان بازی، چند دقیقه به طور مستمر به تشویق ابراهیم قاسمپور سرمربی جدید تیمشان پرداختند که هدایت تیم داماش را برای اولین بار بر عهده داشت.

 

– روشن کردن چراغ های موبایل در دقایق میانی نیمه دوم از دیگر نکات جالب حاشیه ای این بازی بود.