وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان

علی عابد_  روز های اول فصل، آن زمانی که داماش اندکی زخمی و ناتوان بود، عده ای به عابدینی و نوع مدیریتش و دخالتش و … خرده می گرفتند و دینورزاده و قاسمپور را بازیچه ای در دست او می دانستند و عده ای هم فریب این بازی دشمن شاد کن را خوردند و مته به خشخاش گذاشتند و رشت را در بحران عمیقی فرو بردند.

عمق فاجعه تا جایی بود که یکی از مجریان شبکه استانی که انتظاری جز حمایت از او نمیرفت در برنامه زنده به متلک پرانی و توهین مبادرت میکرد!!اوضاع بدتر هم شد،با آشکار شدن جریان اختلاس و بسته شدن حساب های باشگاه جنس دشمنان جور شد و داماش را تیمی از پیش بازنده و کاندیدای اول سقوط معرفی کردند.چهره فرزندان دلسوز باران خبر از غمی بزرگ میداد ، نا امیدی شهر را فراگرفته بود و عده ای با جمله "فوتبال رشت نفرین شده" به آرزوهای بر باد رفته میکردند.

 

روزها سپری می شد و همه کار داماش را تمام شده میدانستند و چه خوشحال بودند دشمنان ما!اما آنها چند نکته را در نظر نگرفته بودند ! غیرت پسران باران و درایت عابدینی را !

 

هواداران با وفا، تیم را تنها نمیگذاشتند،حتی در روزهایی که شاید بد بازی میکردیم !!! آری پشت مردان داماش به غیرت فرزندان باوفای سرزمین باران گرم بود…

عابدینی با جبهه گیری مناسب و با درایت خاص خودش تیم را سرپا نگه داشت، از مربی ای استفاده کرد که در مدیریت همچون خودش لایق بود و چه خوش درخشیدند پسران باران…

بازیکنان بومی تیم با اتحاد و به رهبری افشین خان ناظمی مربی با تعصبش به بازیکنان غیر بومی تیم یاد آوری کردند کار تمام نشده،داماش استیل آذین دیگر نیست،داماش آسانسور نیست…

 

متن کامل در ادامه مطلب

حسادت و کینه توزی جایی در اردوی داماش پیدا نکرد ! همه برای یک هدف ،یکدل و متحد بودند ! ترس و یاس و نا امیدی از اردوی داماشی ها رخت بر بست ….

 

ابو بار دیگر جرات را به اردوی تیم داماش فراخواند و همه بازیکنان به استقبالش رفتند،در آغوشش کشیدند و شیر رام نشدنی سرزمین گیل و دیلم بار دیگر به پا خواست و با شکار قوی سپید در انزلی ، شهری را غرق در شادی کرد! امید های از دست رفته،کم کم برگشتند،فرزندان رشت دوباره سر به آسمان ساییدند و نام تیم و شهر خود را اینبار با غرور فریاد زدند !

پیروزی پشت پیروزی و اینگونه است شادی های متوالی ما ادامه دارد. این روزها قرمز و آبی پایتخت جایی در بین فرزندان این شهر ندارند! کافیست به خیابان های رشت بروید،در بین جوانان و مردم این شهر قدم بزنید و به صحبت های آنها گوش فرا دهید! همگان بی قرار بازی های داماش اند،کسی اینجا از دربی روز جمعه حرف نمیزند، همه از آسیایی شدن داماش حرف ها دارند…از بازی هفته بعد با شاهین و انتقام از مردی که خون به دل مردم این سرزمین کرد، می گویند ! این روزهای حال و هوای رشت به شدت آفتابی است! دشمنان سخن کوتاه کرده و در سوراخ های خود خزیده اند،چرا که ابرهای طوفانی شهر باران در لیگ و جام حذفی جولان میدهد و می غرند و به شغالان و کفتاران فرصت طلب اجازه مانور نمیدهد…

 

این روزها هر رشتی و گیلک و هر طرفدار تیم شهر باران در قلب خود،خانه ای برای تیم شهرش ساخته که پی و بنای آن به دست هیچ دشمن قسم خورده ای ویران نخواهد شد.