روزنامه های ورزشی سراسری خبرورزشی و ایران ورزشی با استفاده از گزارش روز جمعه وارش اسپرت که تحت عنوان "آخر هفته برای عابدینی نیامد! | داماش برای مجوز باشگاه و یا تحویل تیم اقدام نکرد" منتشر شده بود به بازتاب این مطلب و آخرین وضعیت باشگاه داماش گیلان پرداختند.

 

ایران ورزشی در بخشی از مطلب خود که تحت عنوان داماش همچنان بلا تکلیف، آخر هفته عابدینی کی فرا می رسد؟ می نویسد:  آخر هفته یعنی پنج‌شنبه 4 تیر یا نهایتا جمعه 5 تیر. این روزها گذشتند اما خبری از امیر عابدینی برای پرداخت بدهی‌های معوقه و البته واگذاری باشگاه به هیات فوتبال گیلان نشد. انگار عابدینی یادش رفته بود که آخر هفته چه روزی است و شاید هم برای او هنوز آخر هفته نیامده بود.

به هر حال برای مشخص شدن این مساله با امیر عابدینی تماس گرفتیم تا ببینیم آخر هفته‌اش چه زمانی است و کی می‌رسد اما عابدینی جواب تماس‌ها را نداد. به نظر می‌رسد این مساله برای مسوولان هیات فوتبال استان گیلان و اداره کل ورزش و جوانان استان هم وجود دارد چون ظاهرا آنها هم از بحث واگذاری باشگاه داماش گیلان بی‌اطلاع هستند و نمی‌دانند در نهایت چه اتفاقی در این زمینه می‌افتد.

 

آیا امیر عابدینی روی حرف خود می‌ماند و باشگاه را با پرداخت بدهی‌های معوقه‌اش تحویل می‌دهد یا اینکه با همین روند قصد دارد ادامه دهد و همچنان مالک بماند. اینها سوالاتی است که به جز خود امیر عابدینی شاید کسی جوابش را نداند. به همین دلیل منتظر می‌مانیم تا ببینیم در نهایت عابدینی چه نظری در این مورد دارد و چه تصمیمی درباره داماش گیلان می‌گیرد.

 

عابدینی در چند فصل اخیر همیشه با دست پس زده و با پا پیش کشیده و باورش آسان نیست که از خیر داماش بگذرد و واگذارش کند. داماش برای او تنها راهی است که به فوتبال وصلش می‌کند و این وصل برای او حیاتی است. حالا ببینیم این بار عابدینی تحت فشارهای اخیر داماش را تحویل مسوولان استانی خواهد داد یا خیر؟

همچنین روزنامه خبر ورزشی نیز به صورت خلاصه وار شروط اداره ورزش و جوانان و نامه و مصاحبه عابدینی را تحت پوشش قرار داد (که در عکس های پیوست شده کل این مطالب را می توانید مشاهده فرمائید).