دیار وارش: حضور مستمر علی نظرمحمدی به مانند سال گذشته در تمرینات تیم ملی سبب شد تا وی سوژه رسانه های مختلف شود و مورد تمجید آن ها قرار بگیرد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در حاشیه تمرین روز گذشته تیم ملی فوتبال ایران علی نظرمحمدی سرمربی و بازیکن سابق و همچنین علیرضا جهانبخش بازیکن سابق داماشی ها گفتگو و دیداری را با یکدیگر داشتند که این مسئله سوژه عکاس و خبرنگار سایت پربازدید ورزش سه قرار بگیرد و با درج عکس و متنی به این موضوع بپردازد.
 
همچنین روزنامه ایران ورزشی امروز (ششم خرداد) نیز می نویسد: علی نظرمحمدی، سرمربی سابق داماش و سپیدرود رشت، یک پای ثابت تمرینات تیم ملی است. او سال گذشته نیز در تمرینات تیم ملی حاضر می‌شد و نت برمی‌داشت.
 

نظرمحمدی را در روزهای گذشته پیگیر تمرینات کی‌روش دیده‌ایم، تبلت به دست برای فیلم گرفتن و یادداشت برداشتن. نظرمحمدی درباره حضورش در تمرینات تیم ملی می‌گوید: «مربیان در همه جای دنیا در تعطیلات بین فصل به کلاس‌های بازآموزی مربیگری می‌روند تا از آخرین دستاوردها عقب نمانند. ما در فوتبال ایران مربیانی مثل کی‌روش و برانکو داریم که می‌توانیم از حضورشان به‌عنوان یک کلاس بازآموزی استفاده کنیم. یک مثال دیگر می‌زنم. پزشکان هر سال به سمینارهای بین‌المللی می‌روند تا بدانند کدام روش‌های درمانی منسوخ شده یا چه دستاوردهای تازه‌ای در علم پدید آمده. ما مربیان اما گاهی یادمان می‌رود که دانسته‌های دیروز به درد فردا نمی‌خورد.»
 
نظرمحمدی درباره نکته‌هایی که در تمرینات کی‌روش دیده، می‌گوید: «نسبت به سال گذشته تغییراتی در تمرینات کی‌روش دیدم. او حالا اصرار بیشتری به زوج سازی دارد و بازی ترکیبی را در کناره‌ها بیشتر تمرین می‌کند. تمریناتی که به انتقال سریع بازی کمک می‌کند نیز همچنان در تمرینات کی‌روش جای خودش را دارد. نکته‌های دیگری هم هست که بماند برای خودم.»
 
نظرمحمدی درباره رفتارهای کی‌روش هم به نکته‌هایی اشاره می‌کند: «آرامش کی‌روش در تمرینات و دقت او به تک تک بازیکنان برایم با اهمیت به نظر می‌رسد. بدون دغدغه و با آرامش عملکرد همه بازیکنانش را زیر نظر دارد و این نظارت دقیق او را به برداشت‌های درست تری درباره بازیکنان می‌رساند. همین برداشت‌های دقیق منجر به این می‌شود که گزینش‌های بهتری داشته باشیم. نظم تمرین و اینکه همه بازیکنان با هر جایگاهی تابع تمرینات هستند نیز نکات با اهمیت دیگری است که در تمرینات کی‌روش همیشه جلوه می‌کند.»