دانشگاه آزاد 3-1 داماش گیلان

نام این بازیکنان را با یک تریلی هم نمیتوان کشید!

 

 

 

وارش اسپرت:

 

دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران عصر امروز با یک مسابقه آغاز شد و در طی آن تیم والیبال داماش گیلان که در تهران میهمان تیم انتهای جدولی دانشگاه آزاد بود در پایان با نتیجه 3 بر 1 از این تیم شکست خورد،هر چند لغت میهمان برای والیبال داماش امسال در تهران اصلا برازنده نیست!!

داماش گیلان در ست های اول ، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25 بر 22 ، 25 بر 19 و 25 بر 23 از تیم دانشگاه آزاد تهران شکست خوردند و تنها توانستند ست سوم این مسابقه را با نتیجه 25 بر 18 از آن خود کنند تا شروعی نا امید کننده در دوربرگشت لیگ برتر والیبال داشته باشند.

بازی بعد تیم والیبال داماش گیلان طبق اعلام قبلی در روز چهارشنبه بیستم بهمن در برابر ارتعاشات صنعتی برگزار شود. طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون والیبال این مسابقه از ساعت 17 آغاز میشود و برای اولین بار والیبالیست های داماش در سالن کارگران رشت میزبان خواهند بود البته به شرط آنکه اینبار دیگر نور یا تور مشکل نداشته باشد! بر طبق شنیده ها تمرینات داماش قرار است از روز جمعه یا شنبه این هفته در همین سالن برگزار شود!

 

داماش گیلان در حالی این مسابقه را واگذار کرد که پیش از این و در 7 مسابقه پیشین خود هم در برابر تیمهای تازه به لیگ برتر رسیده ی باریج اسانس کاشان و پیشگامان کویر یزد باخته بود و دیگر نمیتوان این باخت ها را یک شگفتی نام گذاشت.

حسین معدنی سرمربی تیم والیبال داماش گیلان پیش از این دلیل نتایج ضعیف در دور رفت را والیبال زدگی و خستگی بازیکنان ناشی از رقابتهای آسیایی میدانست حالا باید بعد از این تعطیلات نسبتا طولانی در میان فصل از وی پرسید که دیگر چه بهانه ای برای چنین باخت مفتضحانه ای دارید؟!

آقای معدنی متاسفانه برای تیم فعلی شما فقط یک مشت ادعا وجود دارد. چگونه تیم شما با وجود بازیکنانی که نامشان را یک تریلی هم نمیتواند بکشد از تیم دانشگاه آزادی میبازد که سال قبل در رتبه ی آخر جدول لیگ برتر قرار گرفته بود و امسال هم با تبصره در لیگ برتر باقی ماند؟!دانشگاه آزادی که تا هفته پیش در رتبه آخر همین جدول رده بندی هم بود.

 

برای دیدن مصاحبه های پس از بازی و حاشیه های این دیدار به ادامه مطلب مراجعه فرمائید:

 

 

*حاشیه ها*

 

* در این مسابقه از ابتدا سعید معروف با روح‌الله کولیوند کری‌خوانی داشتند.

 

* در گیم دوم مسابقه نادی، کاپیتان تیم والیبال داماش به به تصمیمات داور معترض بود و نکاتی را به ذوقی، داور مسابقه گوشزد کرد.

 

* پس از شکست تیم داماش در گیم دوم و پیش از آغاز گیم سوم حسین معدنی به شدت از عملکرد بازیکنان خود عصبانی بود، اما وقتی بازیکنان قول جبران نتیجه را دادند با خیال آسوده‌تر مسابقه را پیگیری کرد.

 

* مربیان تیم کرمان که پس از این مسابقه برابر ارتعاشات صنعتی به میدان رفت از نزدیک عملکرد تیم‌های دانشگاه آزاد و داماش را مشاهده کردند.

 

* تعداد بانوان حاضر در خانه والیبال تهران با تعداد سایر تماشاگران برابری می‌کرد که این موضوع نشان از اشتیاق بانوان به این رشته ورزشی دارد.

 

* هیچ کدام از مسئولان فدراسیون در خانه والیبال حاضر نبودند؛ این در حالی است امروز 3 مسابقه در این سالن برگزار می شود.

 

* در امتیازات پایانی مسابقه بازیکنان داماش گیلان به شدت به تصمیم داور اعتراض کردند. در پی این اعتراضات سعید معروف با داور درگیر نیز شد.

 

* دیدار تیم‌های والیبال دانشگاه آزاد و داماش گیلان در حالی به پایان رسید که کادر فنی تیم داماش اعتراضات زیادی به ذوقی، داور مسابقه داشتند.
در بین این اعتراضات یکی از خبرنگاران رسانه‌های تصویری که در عصبانیت حسین معدنی قصد مصاحبه گرفتن از وی را داشت با ممانعت خلیل یگانه مجد، دبیر سازمان لیگ و ناظر مسابقه روبرو شد؛ البته این ممانعت به همین جا ختم نشد و آن خبرنگار قصد داشت تا به کار خود ادامه دهد که یگانه خطاب به وی گفت: باید برای مصاحبه زمان و مکان مناسب انتخاب شود که این حرف ناظر بازی با واکنش شدید خبرنگار همراه و منجر به درگیری فیزیکی بین این دو شد.
این درگیری که در حضور سرمربی و کاپیتان تیم داماش انجام شد با وساطت داوران و برخی بازیکنان به پایان رسید.

 

 

معدنی:مستحق شکست بودیم

 

فارس:حسین معدنی پس از قبول شکست 3 بر یک در هفته هشتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های ایران برابر دانشگاه آزاد اظهار داشت: بازی خوبی انجام ندادیم و معتقدم از فاصله نیم‌فصل اول و دوم به خوبی استفاده نکردیم و تمرینات خوبی را پشت‌سر نگذاشتیم.
وی با بیان اینکه در دیدار برابر دانشگاه آزاد مستحق شکست بودیم، ادامه داد: حق صحبت درخصوص داوری را نداریم، اما با خود داور پس از بازی صحبت کردم و مانند همیشه اشتباهات خود را قبول نکرد.
سرمربی تیم والیبال داماش گیلان گفت: می‌دانستیم تیم دانشگاه آزاد انگیزه زیادی دارد و با تغییراتی که انجام داده بسیار بهتر از نیم‌فصل اول شده است. از تمرینات آنها هم باخبر بودم و پیش‌بینی بازی سختی را کرده بودم، اما فکر نمی‌کردم این‌قدر خوب بازی کنند.
معدنی با اشاره به مصدومیت بازیکنان داماش خاطرنشان ساخت: ملی‌پوشان داماش آمادگی کاملی ندارند؛ مصدومیت زانوی زرینی، کتف محمدکاظم، کمر معروف و مشکلات عطار از علل ناکامی تیم ما است.

معدنی در خصوص مشکل دریافت های داماش نیز گفت: آلکسی کاتینی از اوکراین به تریب تیم ما اضافه شده اما همچنان در این بخش با مشکل مواجه ایم!

 

ابراهیمی : با تیمی ناقص داماش را شکست دادیم

 

رضا ابراهیمی که به تازگی هدایت تیم والیبال دانشگاه آزاد را بر عهده گرفته است، پس از برتری برابر داماش گیلان و کسب دومین پیروزی این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود و دو تیم تمام تلاش خود را به کار گرفتند. تیم ما در تعطیلات نیم‌فصل تمام نقاط ضعف حریف را شناسایی کرده و با شناخت کامل پا به این مسابقه گذاشته بود.
وی با بیان اینکه می‌دانستیم چه کاری باید در زمین انجام دهیم، افزود: بازیکنان دانشگاه عالی بازی کردند و مزد زحمات خود را گرفتند. تیم ما در نیم‌فصل نخست 6 بازی خود را واگذار کرده و طبیعی است که در امتیازات حساس استرس داشته باشیم.
سرمربی تیم والیبال دانشگاه آزاد گفت: استرس باعث می‌شود که بازیکنان نتوانند خود را برای کسب امتیاز باور داشته باشند، اما در این مسابقه با تیم ناقصی که در اختیار داشتم توانستم نتیجه بسیار خوبی کسب کنم.
ابراهیمی در مورد عملکرد سعید رضایی، بازیکن جدید تیم دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: این بازیکن نشان داد که والیبالش هنوز تمام نشده است و یکی از بهترین بازیکنان ایران به شمار می‌رود و معتقدم فکر و سبک بازی وی می‌تواند کمک زیادی به تیم ما کند.
وی با اشاره به اعتراضات بازیکنان داماش نسبت به قضاوت مسابقه عنوان کرد: این تیم بازیکنان بزرگی در اختیار دارد، اما در این مسابقه نتوانستند تاکتیک‌های مدنظر خود را اجرا کنند که این موضوع باعث شده بود فشار زیادی متحمل شوند.

 

 

سایرنتایج هفته هشتم لیگ برتر والیبال بدین شرح است:

 

بانک کشاورزی تهران 3-1 پیشگامان کویر یزد

 

ارتعاشات صنعتی 3-2 برق کرمان

 

باریج اسانس 2-3 سایپا

 

آلومینیوم المهدی هرمزگان 0-3 پیکان تهران

 

پتروشیمی بندر امام 2-3 پرسپولیس تهران

 

کاله آمل 3-1 ارومیه

 

بازرگانی جواهری گنبد 2-3 ابومسلم خراسان رضوی