پس از یکماه حضور در بازی ها و تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان و پیگیری امور فنی تیم ، امروز بعد از ظهر مهدی دینورزاده مربی نام آشنای فوتبال ایران ، از سوی مهندس امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش به عنوان سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان معرفی شد.

در این جلسه که با حضور افشین ناظمی مربی تیم ، عبدالله مرغوب مشاور فنی مدیر عامل ، هوشنگی سرپرست تیم ، سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه و کلیه بازیکنان داماش گیلان در مقر باشگاه برگزار شد مهندس عابدینی با معرفی مهدی دینورزاده به عنوان سرمربی جدید تیم ، از تجربه و پیشکسوتی وی در فوتبال ایران تقدیر نمود و آرزو کرد تا با هماهنگی کامل بازیکنان و کادر فنی با دینورزاده ، داماش گیلان در مسیر تعالی خویش حرکت کرده و به هدف خویش در زمینه صعود به لیگ برتر دست یابد.

بر همین اساس افشین ناظمی که طی چند بازی اخیر تیم سرمربی گری تیم را به عهده داشته است ، همچنان به عنوان مربی در کنار سرمربی جدید ادامه همکاری خواهد داد . در این جلسه معارفه رسمی ، بازیکنان تیم ضمن خوشامدگویی به وی آرزو نمودند تا براساس برنامه های فنی وی تیم داماش گیلان حضوری قوی تر در لیگ یک ایران پیدا نموده و راه صعود خود به لیگ برتر را هموار نماید.

تمرینات تیم فوتبال داماش گیلان از فردا زیر نظر مهدی دینورزاده ادامه خواهد یافت .

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

خبر برگرفته از:داماش ایرانیان

 

 

پ.ن:

حتما هواداران داماش به خوبی به یاد دارند که قبل از آغاز فصل حرف از حضور مهدی دینورزاده در تیم فوتبال داماش گیلان بود. اما معلوم نیست چطور در آن زمان با وجود آنکه مدیر عامل باشگاه داماش به ایشان علاقه داشتند ، آقای دینورزاده به تیم برق رفتند و البته با نتایج نسبتا بدی که گرفتند نیز نتوانستند که به همکاری خود با تیم برق شیراز ادامه دهند.

 

سوال اینجاست که چرا با دینورزاده قبل از شروع فصل توافق نشد و سرو کله پوشنیک ناشناخته پیدا شد؟ تا آنجایی که ما شنیده ایم روابط حسنه ای با ایشان و آقای دینورزاده وجود دارد! اگر هم بگوییم مشکل بعضی از تماشاگران بود و شاید سازهای مخالفی که نواخته میشد، من به شخصه فکر میکنم الان و در این شرایط ساز های مخالف بیشتر هم شده باشد و در صورتی که مهدی دینورزاده نتواند موفق عمل کند اعتراضات تماشاگران بیشتر خواهد شد.

 

فراموش نکنیم وقتی که نام افشین ناظمی به عنوان سرمربی موقت اعلام شد کمتر کسی فکر میکرد که ناظمی و این تیم 4 مسابقه را برگزار کنند و در این مسابقات برگزار شده تقریبا موفق عمل کند.

برای پوشنیک مخالفت های زیادی چه در بین بازیکنان و چه در بین هواداران وجود داشت اما وقتی که ناظمی چندان بد عمل نکرده و همبستگی هم بوجود آمده آیا دلیل موجهی برای این تغییر برای تماشاگران و بازیکنان بوجود خواهد آمد؟ آیا این تغییرات پی در پی و بی ثباتی در کادر فنی نمیتواند برای داماش در آینده مشکل ساز شود؟

 

پاسخ این سوالات در آینده مشخص می شود و باید منتظر ماند…امیدمان این است که این تغییر به نفع داماش تمام شود و بتواند به هدفی که برای همه ی ما وجود دارد،یعنی صعود به لیگ برتر دست پیدا کند.