با برگزاری قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، داماش گیلان برای چهارمین بار تیم مهمان لقب گرفت! 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال در فصل ۹۸-۹۷، از ساعت 17:20 امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد با حضور نمایندگان باشگاه های باقی مانده در جام حذفی برگزار شد. 

در پایان این مراسم که به طور زنده از طریق شبکه سه سیما نیز پخش شد، مشخص شد که داماش گیلان می بایست در تبریز به مصاف ماشین سازی برود. قرعه کشی تعیین کننده میزبانی این مسابقه شد. هر دو تیم داماش گیلان و ماشین سازی تبریز پیش از این مرحله دو بازی پی در پی میهمان بودند و در صورتی که مقابل هم قرار نمی گرفتند قطعا در مرحله یک چهارم می بایست میزبان می شدند.

داماشی ها در چهار بازی گذشته خود سه بار میهمان بودند و تنها از تیم قشقایی در رشت پذیرایی کردند. 

زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی به غیر از مسابقات معوق، نیز 9 و 10 آبان تعیین خواهد شد. 

 

برنامه کامل مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در فصل 98-1397 به شرح زیر است:

ماشین سازی تبریز – داماش گیلان

مس کرمان – سپاهان اصفهان

صنعت نفت آبادان – برنده دیدار استقلال و سایپا

برنده دیدار سپیدرود رشت – (برنده دیدار پرسپولیس – نود ارومیه) – پدیده مشهد 

 

*نکته 

-دیدار تیم های پرسپولیس تهران و نود ارومیه از مرحله یک شانزدهم نهایی، از ساعت 18 امروز 26 مهرماه در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود. برنده این دیدار در مرحله یک هشتم نهایی با سپیدرود در رشت رو به رو می شود و برنده مجموع این مسابقات در مرحله یک چهارم حاضر خواهد شد. 

دیدار تیم های استقلال تهران و سایپا ی تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نیز همزمان با مسابقات مرحله یک چهارم نهایی، در روز 10 آبان در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.