وارش اسپرت:

 

اگر به هر یک از تماشاگرانی که فصل قبل به آبادان رفته اند یا اینکه فیلم آن بازی کذایی را دیده اند بگویی تماشاگران آبادانی چگونه اند،بی شک حداقل چند حرف رکیک از روی تعصب یا هر چیز دیگری که بشود اسمش را گذاشت خواهند زد، اما مگر این حرف های رکیک دوای دردمان است؟!

ای کاش جای جای این استادیوم مثل آبادان بود،بله مثل آبادان اما نه برای پرتاب سنگ و چوب یا شی و چاقو کشی و… نه بلکه تشویق و تعصب بی حد و حصر!

همین چند روز پیش بود که در آبادان حتی یک نفر هم استقلالی را بر روی سکوها نمیدیدی،یعنی اصلا آنها را راه نداند.آبادانی ها ورود پرچم های آبی به ورزشگاه را از چند روز قبل ممنوع اعلام کرده بودند و اندک هواداران آبی پایتخت هم که قصد حضور در ورزشگاه را داشتند با دیدن شرایط دم شان را روی کولشان گذاشتند و ترجیح دادند وارد استادیوم نشوند.به قول بعضی از دوستان باید این را در تاریخ ثبت کنند که داماش در آبادان تماشاگر داشت!

 

اصلا و ابدا با متن بالا قصد توهین به هواداران استقلال را ندارم بلکه یک مثال بود و سر صحبت من با هواداران پرسپولیس هم هست. چرا باید از یک تیم غریبه در شهر ما حمایت شود؟ پرسپولیسی هستی؟ عشق به پرسپولیس را به تیم شهرت ترجیح میدهی؟ ملالی نیست این بازی به استادیوم نیا، یعنی آنقدر تعصب بی جا به یک تیم کورت می کندکه حاضری در جمع طرفدارانش برای شهر و مردم خودت کری بخوانی!!؟

اصلا تو اگر ادعای تعصب به استقلال و پرسپولیس داری چرا بازی های سوگولی های پایتخت را به تهران نمی روی و میگویی بعد از چند سال تیم محبوبم را میتوانم ببینم و این بازی را باید به تشویق آنها بپردازم؟!

 

مطمئن باش انزلی و آبادان هم فقط ادعا دارند که پرسپولیسی و استقلالی ندارند اما این فرهنگ را به درست ایجاد کرده اند که اگر سرخ آبی هستی به استادیوم نیا، به تیم شهرت عرق داشته باش و اگر به استادیوم آمدی برو و از تیم شهرت حمایت کن.اینطور میشود که فقط 10 درصد از استادیوم انزلی سرخ یا آبی میشود یا در آبادان بنا بر مسائل خاص هواداری از سوگولی ها بر روی سکو نمینشینند.

 

به امید آنکه مثل روزهای آخر عمر پگاه حتی سهمیه قانونی پایتخت نشینان هم کامل پر نشود و همه یک دل و یک صدا به تشویق داماش شهر باران بپردازیم…

 

*از ظهر امروز خبرهای زیادی در مورد مکان بازی داماش و پرسپولیس به گوش میرسید که با وجود آنلاین نبودن مدیران وارش اسپرت این اخبار توسط دوستان و کاربران محترم این وبسایت به اطلاع میرسید که از همه ی بچه های خوب این تارنما از جانب خودم و مدیران تارنما تشکر میکنم. فردا یکصدا در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت داماش را فریاد خواهیم زد.

پ.ن: از ظهر امروز ناگهان خبر رسید که شورای تامین قصد دارد تا مکان مسابقه را به استادیوم سردارجنگل رشت تغییر دهد که با مخالفت شدید امیر عابدینی مدیر عامل داماش مواجه شدند. حتی این خبر از رادیو گیلان نیز پخش شد و تابلوهای تبلیغاتی نیز از استادیوم عضدی به ورزشگاه سردارجنگل منتقل شد، اما طبق آخرین اخبار رسیده در پایان جلسه امروز غروب که با حضور اعضای هیئت فوتبال ، شورای شهر ، مسئولین تامین امنیت برگزاری ، استاندار و امیر عابدینی مدیر عامل داماش گیلان برگزار شد تصویب شد تا این مسابقه در همان استادیوم شهید عضدی رشت برگزار شود. در اینجا وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان لازم میداند از مسئولین محترمی که از انتقال این مسابقه جلوگیری کردند نهایت تشکر را داشته باشد.