به دنبال اعتراضات داماشی ها، داور دیدار تراکتورسازی و پارس جنوبی تغییر کرد. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، روز گذشته و در فاصله تنها سه روز از مهندسی داوری دیدار داماش گیلان و نیروی زمینی تهران در پلی آف لیگ دو، کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ایران پس از آنکه با ویدئویی عجیب تمامی اشتباهات تیم داوری را صحیح دانسته بود، نام وحید کاظمی داور وسط بازی مذکور را به عنوان قاضی دیدار روز شنبه تراکتورسازی تبریز و پارس جنوبی جم در رقابت های لیگ برتر اعلام کرد. 

کاری که بیشتر به یک دهن کجی علنی برعلیه داماشی ها شباهت داشت تا یک چیدمان ساده. آن هم چیدمان داوری برای دیدار تیمی که خود یکی از مظنونین در قضاوت پر از خطا از تیم داوری بازی داماش و نیروی زمینی بود!  

امروز و در فاصله 24 ساعت پس از اعلام لیست داوران هفته ماقبل پایانی رقابت های لیگ برتر، خبری در رسانه ها منتشر شد که کمیته داوران فدراسیون فوتبال، به دلیل قضاوت سید وحید کاظمی در رقابت های AFC CUP، رضا عادل را جایگزین او به عنوان داور بازی تراکتورسازی تبریز و پارس جنوبی جم اعلام کرد. 

این در حالی است که بر اساس شنیده های وارش اسپرت، این موضوع به دنبال اعتراضات و فشارهای باشگاه داماش و هوادارانش و با پیگیری هیات فوتبال گیلان با دستور مستقیم مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اتفاق افتاده است.