به گزارش وارش اسپرت به نقل از خزرآنلاین، وخامت اوضاع و مشکلات مالی در باشگاه داماش گیلان به حدی است که هواداران این تیم را چند روز پیش به استادیوم شهید عضدی آورده بود، تا جایی که شنیدن خبری خوش در مورد حل مشکلات مالی داماش را بی اغراق می توان یکی از بزرگترین آرزوهای هواداران نماینده فوتبال شهر باران ذکر کرد.

 

نگرانی داماشی ها آنجا بیشتر شده بود که به دستور دادستان کل کشور تزریق سیصد میلیون تومانی هفتگی به داماش هم مسدود گردیده بود.

 

به دنبال این موضوع جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات، در نامه ای خطاب به حجت الاسلام اژه ای خواستار حل این مسئله و تزریق پول به باشگاه داماش گیلان شد و پس از آن هم چند روز پیش، جلسه ای میان این نماینده و دادستان کشور انجام شد که در آن نماینده مردم رشت ابعاد مسئله و شرایط و مشکلات داماش و اهمیت موضوع برای جوانان و به ویژه علاقه مندان ورزش رشت و گیلان را برای محسنی اژه ای تشریح کرد.

 

در نهایت تزریق این پول از سهم سود بانکی حساب امیر منصور آریا که سالیانه حدود هشتاد میلیارد تومان است، از نظر دادستان بلامانع اعلام شد.

در همین ارتباط یک منبع آگاه گفت: در این خصوص مکاتبه ای هم از سوی کوچکی نژاد و هم از سوی دادستان کشور با رئیس قوه قضائیه انجام شد تا از سهم سود بانکی موجودی حساب های امیر منصور آریا، بخشی به داماش گیلان پرداخت شود و در نهایت هم آیت الله لاریجانی آملی به شرط نظارت ویژه بر پرداخت به داماش گیلان با این موضوع موافقت کرد.

 

بر این اساس این بار قرار است برای حل مشکلات داماش و خروج این تیم از شرایط بحرانی فعلی، سهمی از سود بانکی حسابهای امیر منصور آریا و با نظارت نماینده ویژه دادگستری و نیز کارگروهی متشکل از امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش و نماینده و متصدی هیات فوتبال به داماشی ها پرداخت شود.

 

البته با با احتساب کمک مالی 200 میلیون تومانی جبار کوچکی نژاد در دو هفته پایانی فصل گذشته لیگ برتر، این دومین باری است که این نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در مقطع بحرانی به کمک باشگاه داماش گیلان آمده است.