اکثریت اعضای شورای شهر رشت در نامه ای از شهردار خواستند تا لایحه دوفوریتی خرید امتیاز داماش را تنظیم کند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، اکثریت شورای اسلامی کلانشهر رشت در نامه ای به دکتر محمدعلی ثابت قدم شهردار کلانشهر رشت، خواستار آن شدند تا لایحه دو فوریتی خرید امتیاز داماش گیلان تنظیم و به این شورا برای تصویب تقدیم شود.

 

در ابتدای جلسه عصر یکشنبه شورای اسلامی کلانشهر رشت دو عضو شورای اسلامی شهر رشت، اسماعیل حاجی پور و مهندس رضا رسولی که سخنگوی کمیته مردمی نجات داماش گیلان، کمند گیلان هم نیز است، در نطق پیش از جلسه هر کدام برای دقایقی در خصوص وضعیت اسفناک داماش و لزوم برون رفت این تیم از شرایط فعلی به ایراد بیاناتی پرداختند و خواستار آن شدند که یک بار برای همیشه مشکل داماش حل شود.

 

پس از آن نامه ای به امضای اکثریت اعضای شورا رسید که البته تعداد امضاها رو به افزایش است که در آن از دکتر ثابت قدم شهردار رشت درخواست شد که وی در این خصوص لایحه دو فوریتی تنظیم و به شورا در اسرع وقت ارائه دهد.
در این نامه آمده است:

 

شهردار کلانشهر رشت

جناب آقای دکتر ثابت قدم

 

سلام علیکم؛

همانطور که مستحضرید مدتهاست که تن رنجور فوتبال این شهر تحت تاثیر ناملایمتهای خواسته و سو مدیریت های ناخواسته روزگار خوش به خود ندیده است. یکی از تیم های ورزشی که مدت هاست مشکلات عدیده مالی و مدیریتی بر آن حاکم شده است تیم فوتبال داماش گیلان است که علیرغم حمایت های استاندار محترم و شورای رشت از مشکلات خود رهایی نیافته و هر روز افول بیشتری نموده و در حال حاضر در شرایط بسیار بحرانی قرار دارد. بدینوسیله امضا کنندگان ذیل تمایل خود را به خرید امتیاز باشگاه ورزشی داماش گیلان جهت نجات و پاسخ مناسب به ندای خیل هواداران فراوان آن دارند. فلذا شایسته است نسبت به تهیه لایحه دو فوریتی خرید امتیاز باشگاه داماش اقدام نموده و این لایحه را به شورای اسلامی شهرستان رشت تقدیم فرمایید.