برنامه سفر کاروان تیم ملی امید ایران برای اردوی تدارکاتی ترکیه مشخص شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، مهیار نوری مدافع جوان داماش که در جمع نفرات دعوت شده به گروه سوم انتخابی بازیکنان تیم امید حضور داشت و هفته گذشته چند جلسه تمرینی را زیر نظر کادرفنی این تیم گذرانده بود، به عنوان یکی از 32 بازیکن اعزامی به اردوی ترکیه انتخاب شد.

 

بازیکنان دعوت شده باید راس ساعت 17 روز سه شنبه 23 دی ماه خود را به کادرفنی تیم امید ایران در هتل المپیک تهران معرفی کنند. جلسه هماهنگی تیم امید پیش از سفر به ترکیه عصر روز چهارشنبه در کمپ تیم ملی برگزار شود که احتمال دارد در قالب یک جلسه تمرینی و یا جلسه فنی باشد. تیم امید صبح روز پنجشنبه (25 دی) عازم ترکیه خواهد شد. هنوز نام حریفان تیم ایران در اردوی ترکیه مشخص نیست و بازی با تیم المپیک دانمارک هم منتفی شده است.

 

با این حال چند تیم خارجی همزمان با اردوی تیم امید در ترکیه به سر می‌برند و پیشنهاد بازی تدارکاتی با تیم ایران را مطرح کرده‌اند و به احتمال زیاد تیم امید دو یا سه دیدار تدارکاتی را در این اردو انجام خواهد داد. اردوی تیم امید در ترکیه 7 بهمن به پایان می‌رسد.

 

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی امید ایران برای سفر به ترکیه به شرح زیر است:

 

احسان پهلوان از ذوب آهن ،علی کریمی،حسین فاضلی و محمد حسین مرادمند از سپاهان اصفهان، محمد علی فرامرزی، محمدرضا نجات، فرشید اسماعیلی فجر شهید سپاسی، روزبه چشمی از صبا قم، یاسر وکیلی از راهیان کرمانشاه، ایمان سلیمی از آلومینیوم هرمزگان، ارسلان مطهری، آرش رضاوند، علی محسن زاده از نفت تهران، وحید حیدریه از پیکان تهران، احمد نوالهی، میلاد کمندانی از پرسپولیس، میلاد محمدی کشمرزی، امیر عابدزاده از راه آهن، مجید حسینی از اسقلال و محمدرضا اخباری از سایپا، بهنام برزای از تهران، شاهین ثاقبی از تراکتورسازی ، علیرضا نقی زاده از گسترش فولاد تبریز ، جلال عبدی، گودرز داودی، عارف سلیمان احمد از نفت مسجد سلیمان ،علی عبدالله، زبیر نیک نفس از صنعت نفت، یوسف وکیا، بهمن جهان تیغ، از فولاد خوزستان ، حسین کنعانی زادگان ملوان بندر انزلی و مهیار نوری از داماش گیلان.