وارش اسپرت:

 

*نقل و انتقال در داماش

امروز خبر رسید که باشگاه داماش گیلان با سپهر محمد صادق که در پست هافبک بازی میکند برای نیم فصل دوم به توافق رسیده است.وی از شاگردان مهدی دینورزاده در فصل قبل و در تیم نفت تهران است.

همچنین اینطور که شنیده میشود باشگاه داماش گیلان در حال مذاکره با مرتضی ابراهیمی مدافع اسبق پگاه گیلان و حال حاضر سایپا البرز است تا در صورت توافق برای نیم فصل دوم وی را جذب کند.

 

*اردوی کیش و بازی ها تدارکاتی

طبق اخبار رسیده و بر اساس گزارش سایت تراکتورسازی تبریز این تیم قرار است یک دیدار تدارکاتی با تیم فوتبال داماش گیلان برگزار کند.بنابر این گزارش تاریخ مسابقه روز جمعه و در تهران عنوان شده است و قرار است تراکتورسازان در روز یکشنبه نیز با راه آهن بازی کنند اما از آنجایی که داماش گیلان به تازگی اردوی 5 روزه ای را در جزیره کیش برپا کرده و قرار است فردا نیز با سایپا بازی کند بعید به نظر میرسد که این بازی روز جمعه آن هم در تهران برگزار شود. و تمام اینها در حالی است که یک بازی تدارکاتی دیگر با تیم همیاری اراک در جزیره کیش پیش بینی شده است!

همچنین زمزمه های مبنی بر برگزاری یک بازی با تیم ملوان بندر انزلی که یک روز قبل از داماش به کیش سفر کرده به گوش میرسد اما تاکنون هیچ گونه توافقی ما بین طرفین برای برگزاری این بازی انجام نشده است.به هر حال مثل اینکه این روزها از زمین و زمان برای تیم فوتبال داماش گیلان بازی تدارکاتی میبارد!

 

*برنامه هفته پانزدهم لیگ دسته اول

برنامه هفته پانزدهم لیگ دسته اول باشگاه های ایران از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد که بر این اساس تیم فوتبال داماش گیلان در روز یکشنبه هفدهم بهمن در استادیوم عضدی رشت و از ساعت 14 میزبان تیم فوتبال شهرداری یاسوج از تیم های مدعی این گروه می باشد. ضمن آنکه سپیدرود دیگر نماینده شهر باران نیز در مصافی حساس در روز دوشنبه هجدهم بهمن میهمان تیم برق در شهر شیراز است.

 

برنامه کامل هفته پانزدهم را میتوانید در ادامه مطلب مشاهده فرمائید:

 

17/11/89-هفته پانزدهم-ساعت 14

 

شهرداری بندر عباس-همیاری اراک-تختی-بندرعباس
 

پیام خراسان-شهر صنعتی کاوه-تختی-مشهد
 

داماش گیلان-شهرداری یاسوج-عضدی -رشت
 

ماشین سازی تبریز-اتکا گلستان-متعاقبا اعلام می شود-تبریز
 

گل گهر سیرجان-تربیت یزد-اختصاصی- سیرجان
 

نفت مسجد سلیمان-مس رفسنجان-اختصاصی-مسجد سلیمان
 

فولاد یزد-فولاد گستر تبریز-نصیری-یزد
 

مس سرچشمه کرمان-استقلال اهواز-شهید زینلی-سرچشمه
 

ایرانجوان بوشهر-ابومسلم خراسان-شهید بهشتی-بوشهر
 

مقاومت شهید سپاسی-فولاد نطنز-حافظیه-شیراز
 

شیرین فراز کرمانشاه-پیام فارس-آزادی-کرمانشاه
 

صنعت ساری-آلومینیوم هرمزگان-شهدا-ساری

 

* دوشنبه 8/11/89-هفته پانزدهم-ساعت 14
 

برق شیراز-سپیدرود رشت-حافظیه-شیراز
 

نساجی مازندران-داماش دورود-وطنی-قائمشهر