از فروردین ۹۳ داستان غم انگیز داماش آغاز شد و در ادامه در اردیبهشت ۹۵ دردناک تر شد و اما هواداران داماش گیلان هیچ گاه تسلیم سقوط ها نشدند تا آنکه بعد از این برهه بالغ بر پنج سال در نهم بهمن ۹۷ از ته دل شاد شوند و تیم محبوب شان را بر ریل صعود ببینند.

 

بقا و ماندگاری داماش ریشه در وفاداری هوادارانش دارد که در سخت ترین شرایط پشت تیم شان بودند و مروری بر اقدامات یک دهه اخیر این هواداران در بزنگاه های حساس می تواند مهر تاییدی بر بقای این تیم مردمی باشد.

 

داماش در یک نمایش غرورآفرین توانست حریف متمول لیگ برتری خود را شکست دهد تا مهر تاییدی بر شخصیت لیگ برتری لاجوردی پوشان شهرباران بدهد و در واقع با این پیروزی بغض داماشی ها ترکید و قطعا این روزها داماش گیلان خوشحال ترین هواداران را دارد که خود را در مسیر بازگشت به جایگاه واقعی خود و البته تحقق رویای آسیایی شدن می بیند…. رویایی که مردمان شهرباران بعد از فینال جام حذفی ۸۷ ، بیش از ۱۰ سال است که از آن به عنوان یک افتخار اما با حسرت یاد می کنند.

 

فوتبال ایران یک بار دیگر صدای هواداران تسلیم ناپذیر داماش را از سیاه چال لیگ دو شنید و این صعود تاریخی پیامی واضح داشت که داماشی ها فقط با تکیه بر غیرت و تعصب خود با تمام کمبودها و کم لطفی ها به یک قدمی آسیا رسیدند و جالب است بدانید که صعود تیمی از سطح سوم به فینال جام حذفی فوتبال یک کشور در فوتبال جهان کم نظیر است.

 

این روزها هواداران داماش روی ابرها به سر می برند و شاید هم به همین دلیل بوده است که به تیم شان لقب ابرهای طوفانی داده اند و تمامی ارکان مجموعه اعم از هوادار، مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و … به سهم خود در قبال استمرار این موفقیت ها و حفظ اتحاد درون تیمی وظیفه دارند.

 

www.Varesh-Sport.com

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان