*اخراج سرمربی نونهالان پیش از آغاز مسابقات

مرتضی شعبان زاده سرمربی نونهالان داماش به دلایل نامعلوم اخراج شد.

به گزارش وارش اسپرت، سرمربی تیم نونهالان داماش گیلان خود را برای مسابقات نونهالان استان آماده می کند اخراج شد. این درحالیست که هنوز مسابقات نونهالان آغاز نشده است!

 

*شانس با امیدها همراه بود تا مسابقه امیدهای داماش لغو شود + جدول لیگ برتر امیدهای کشور تا پایان هفته هشتم

دیدار امیدهای برق شیراز و داماش گیلان لغو شد.

به گزارش وارش اسپرت ،بر اساس اعلام کمیته مسابقات تیم های پایه دیدار امیدهای برق شیراز و داماش گیلان لغو شد.

طبق اعلام مدیرعامل باشگاه داماش گیلان فعالیت های تیم های پایه داماش به دلیل مشکلات مالی به حالت معلق درآمده است و بر همین اساس تیم های پایه از جمله امیدهای داماش منبع مالی برای اعزام به شیراز نداشتند و در صورت برگزاری این بازی احتمال حضور داماشی ها در شیراز کم بود؛ اما با اعلام لغو این دیدار از سوی کمیته مسابقات انجام این دیدار به یک روز دیگر موکول شد تا شاید مشکلات داماشی ها حل شود.

دلیل لغو این دیدار مشکلات تیم شیرازی عنوان شده است.

 

 

جدول لیگ برتر نوجوانان کشور

 

*نوجوانان داماش مهمان پور البرز کرج + جدول لیگ نوجوانان تا پایان هفته ششم

نوجوانان داماش گیلان در کرج مهمان پورالبرز است.

به گزارش وارش اسپرت ، تیم نوجوانان داماش گیلان باید در هفته هفتم مسابقات نوجوانان کشور در روز جمعه و از ساعت 14:15 در استادیوم 22 بهمن کرج به مصاف پورالبرز این شهر برود.

شایان ذکر است به دلیل مشکلات مالی سفر نوجوانان داماش به کرج درهاله ای از ابهام قراردارد و طبق شنیده ها رایزنی هایی در حال انجام است تا هزینه سفر تیم نوجوانان فراهم شود، اما در غیر این صورت نوجوانان داماش این بازی را سه بر صفر بازنده خواهند شد!

 

جدول لیگ برتر امید کشور

  

*جوانان داماش در هفته سوم باید به مشهد می روند؟ + جدول لیگ برتر جوانان تا پایان هفته دوم

به گزارش وارش اسپرت ، جوانان داماش گیلان باید روز یکشنبه در ورزشگاه تختی مشهد از ساعت 12 به مصاف تیم عالی حرفه ای بابک مشهد بروند.

سفرجوانان داماش گیلان نیز مثل تیم نوجوانان در هاله ای از ابهام قرار دارد. جوانان داماش در دو هفته نخست دو امتیاز کسب کرده است.

 

جدول لیگ برتر جوانان کشور