وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : چندی پیش بود که اخباری خوش آیند از داخل شورای شهر برای کمک مالی به تیم محبوب شهرباران و استان گیلان بیرون آمد و حتی امیر عابدینی مدیرعامل داماش از مثمرثمر بودن این جلسه یاد کرد ولی به مرور زمان قول و قرارها به فراموشی سپرده شد و باز هم این باشگاه با مشکلات کمرشکنش تنها شد و غصه های بی شمارش به مانند اسیدی بر پیکر مردم این شهر بارید!

 

اکنون از داخل شورای شهر رشت خبر می رسد دو تن از اعضای ورزش دوست شورای شهر رشت،در بیانیه ای خواهان همکاری دیگر اعضای شورای شهر با باشگاه داماش گیلان شدند.

 

وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان به عنوان اولین رسانه،بیانیه مشترک محمدرضا قاسمی و غلامرضا هاتفی که در جلسه اخیر شورا قرائت شد را انتشار می دهد:

 

بسمه تعالی

جناب آقای محمود مباحی

رئیس محترم شورای اسلامی شهر رشت

 

یکی از راه های دیدن روح نشاط،پویایی،تحرک و شادی جامعه،نهادینه سازی فرهنگ ورزش است.تقویت رشته های مختلف ورزشی و تامین امکانات و تجهیزات لازم در این خصوص،باعث گرایش نسل جوان به ورزش شده ، از یک سو ارتقا سطح ورزش قهرمانی را موجب گردیده و از سویی دیگر سدی مستحکم بر سر راه گرایش جوانان به انواع بزه و انحرافات اخلاقی خواهد بود.

 

حضور در عرصه ی ورزش چه به عنوان ورزشکار و چه به عنوان حامی ورزش ثمراتی شایان توجه ارد و این اطمینان را ایجاد می کند که حداقل در زمانی که صرف ورزش یا تماشای یک مسابقه ی ورزشی می شود دقایقی مثبت خواهد بود.

در میان رشته های ورزشی،فوتبال رشته ای پرطرفدار است و خیل مشتاقان آن در جهان بی شمارند.بسیاری از کودکان همواره در رویای فوتبالیست شدن به سر می برند و بسیاری دیگر با ایستادن بر سکوی تماشاگران آرزومند قهرمانی تیم محبوبشان هستند.بسیاری از مردم جهان با فوتبال زندگی می کنند و این مستطیل سبز بخش لاینفکی از زندگی آن هاست.کشور ما ایران نیز از قاعده مستثنی نیست. فوتبال پرطرفدارترین رشته ورزشی در ایران است و خیلی عظیمی از نسل جوان و اینده ساز این مرز و بوم با حداقل امکانات تنها پشتوانه ی علاقه به این ورزش پرهیجان در کوچه پس کوچه های شهر به دنبال توپی گرد می دوند تا شاید روزی نام خود را در زمره ی ملی پوشان فوتبال ثبت کنند.بسیاری از شهرهای ایران ارزوی داشتن تیم فوتبال در لیگ برتر را در سر می پرورند و ان هایی که نمایندگانی در لیگ دارند با تمام توان از تیم شهر خود حمایت می کنند.

 

در این میان گیلان از استان های صاحب نام در تاریخ فوتبال ایران است.نمی توان نامی از فوتبال آورد اما از بهمن صالح نیا،امیر افتخاری،علی نیاکانی،مجید جهانپور،غفور جهانی،رسول حقدوست،زنده یاد سیرون قایقران و محسن هوشنگی و سایر ستارگان درخشان فوتبال این خطه سرسبز یادی نکرد.تیم های فوتبال سپیدرود ، ملوان و استقلال رشت که هم اکنون با نام داماش گیلان شناخته می شود شناسنامه ی فوتبال گیلان هستند که بی توجهی به آنان،بی مهری به فوتبال گیلان است.دو تیم ملوان انزلی و داماش گیلان به عنوان دو نماینده گیلان در لیگ برتر نیازمند حمایت استانی هستند تا بتوانند در مسابقات بدرخشند.

 

متاسفانه چندی است که باشگاه داماش گیلان دچار مشکلات عدیده ای مالی گردیده است.این تیم پرطرفدار که علی رغم فشارهای بسیار شدید مالی با تکیه بر غیرت بازیکنان ،کادر فنی و مدیریت باشگاه در جایگاه قابل قبولی در لیگ برتر قرار دارد نیازمند مساعدت جمعی مدیران استان است تا باقی بماند و افتخار افرینی کند.با توجه به اینکه مردم مهربان و ورزش دوست رشت نیز بر حفظ این تیم برای استان تاکید می ورزند باید در یک اقدام جهادی این باشگاه را از مشکلات مالی رهانید.

 

شورای شهر

 

متاسفانه پیرو نشست مشترک شورای اسلامی شهر رشت با مدیرعامل محترم باشگاه داماش گیلان علی رغم قول های مساعد،تاکنون هیچ گونه اقدام عملی صورت نگرفته است.لذا ضمن تاکید مجدد بر اهمیت حفظ فوتبال داماش گیلان خواستار حمایت و مساعدت عاجل شورای اسلامی و شهرداری رشت از این باشگاه مردمی هستیم.

 

محمد رضا قاسمی-عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت ؛ غلامرضا هاتفی-عضو شورای اسلامی کلانشهررشت

 

پ.ن : در تمرین پنجشنبه که احتمالا با حضور پرشور هواداران واقعی داماش همراه می شود، تصمیم گرفتیم تا فرصت را غنیمت بشماریم و طوماری از سوی وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان برای ترغیب اعضای محترم شورای شهر رشت تهیه و تنظیم شود تا بعد از جمع آوری امضا از هواداران داماش ، به دست شورای اسلامی شهر رشت برسد.

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید