بیانیه شماره 2 کمند منتشر شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، بیانیه دوم کمیته مردمی نجات داماش گیلان، بامداد یکشنبه 5 مهرماه به شرح زیر در پایگاه این کمیته در اینستاگرام (damash.kamand) منتشر شد.

 

بسمه تعالی

بیانیه شماره 2 کمند گیلان (کمیته مردمی نجات داماش گیلان )

پس از برگزاری نشست مشترک شورای مرکزی کمند گیلان با آقای مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان و مو شکافی شرایط و مشکلات تیم، بیانیه شماره دو کمند به شرح ذیل اعلام می گردد:

با توجه به اینکه در حال حاضر تیم فوتبال داماش گیلان با مشکلات مالی جدی درگیر بوده، تا حدی که آینده فعالیت این تیم در لیگ دسته یک کشور در هاله ای از ابهام قرا گرفته است، اولین و فوری ترین هدف کمند گیلان، تامین منابع مالی اورژانسی و ترجیحا سریع الوصول می باشد. در این راستا دو راه حل کلی وجود خواهد داشت:

 

1-تامین منابع مالی سریع الوصول توسط مسئولان و مدیران محترم از جمله استاندار محترم گیلان، مجمع محترم نمایندگان گیلان، فرماندار محترم شهرستان رشت، ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان،شورای شهر و شهرداری رشت، اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، هیات فوتبال استان گیلان و سایر مدیران محترم استانی به عنوان کمک به تیم داماش گیلان.

 

2-ایجاد حسابی مشترک توسط نمایندگان شورای مرکزی کمند گیلان، برای کمک ریالی به تیم فوتبال داماش گیلان دایر شود که طی آن کلیه علاقمندان به تیم فوتبال داماش گیلان، اعم از شخصیت های شهری و استانی، کسبه و عموم مردم بتوانند کمک های مالی خود را به این حساب واریز نمایند. مبلغ جمع شده در این حساب با نظارت مستقیم شورای مرکزی کمند تا ریال آخر در راه کمک به تیم فوتبال داماش گیلان هزینه خواهد شد و در مقاطع زمانی مشخص گزارش تفصیلی هزینه کرد مبالغ واریزی، پس از تایید توسط شورای مرکزی کمند به اطلاع عموم خواهد رسید. بدیهی است شماره حساب پس از گشایش حساب اعلام می گردد.

 

3- با وجود مطالبه عمومی هواداران و علاقه شدید قلبی اعضای شورای مرکزی کمند گیلان مبنی بر حضور تیم در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان و مذاکرات انجام گرفته در این زمینه، فلذا با درک شرایط روحی و روانی بازیکنان و احترام به تصمیم این عزیزان، کمند گیلان بر اراده جدی و دوچندان خود در پیگیری وضعیت مالی تیم در شرایط فعلی پافشاری و تاکید دارد.

لکن بدینوسیله مطالبه صریح و انتقاد خود از مالکین و مدیران ارشد باشگاه مبنی بر حمایت تمام قد روحی و معنوی و دلجویی عاجل از بازیکنان صبور و متعصب تیم داماش گیلان و کادر فنی، علاوه بر انجام تعهدات مالی اعلام می دارد.