وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : "وضعیت مالی داماش به انتخابات ریاست جمهوری بستگی دارد" . این تیتر مصاحبه ای از امیر عابدینی مدیرعامل داماش گیلان به نقل از یک خبرگزاری بود که روز 18 خرداد بر روی خروجی وارش اسپرت قرار گرفت .

 

با انتشار این مصاحبه و با توجه به سوابق مدیریتی و سیاسی عابدینی در دولت هاشمی رفسنجانی، گمانه زنی هایی از سوی رسانه ها صورت گرفت تا مدیرعامل داماش سمت و سو دار بودن مصاحبه خود به سود کاندیدایی خاص یا تاثیر گذاری مستقیم انتخاب کاندیدایی خاص بر روی داماش را تکذیب کند و بگوید که منظور او این بوده که برخی از کاندیداها با توجه به سوابق خود می توانند چرخه اقتصاد را فعال تر کنند .

با انتخاب دکتر حسن روحانی این گمانه زنی ها باز هم قوت گرفت، مخصوصا پس از حضور عابدینی در جلسه ملی پوشان و رئیس جمهور منتخب و همچنین دیدار با سید محمد خاتمی!

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

وزارت ورزش، ریاست فدراسیون فوتبال ، مدیریت عامل پرسپولیس ، استانداری و… گمانه زنی هایی از پست های پیشنهادی به امیر عابدینی در رسانه ها بود که گویی بعضا به واقعیت هم نزدیک اند، اما شنیده می شود که مدیرعامل داماش گیلان شرایطش را برای کار دوباره در سیاست چندان مناسب نمی داند و از طرفی دلش هم می خواهد که با داماش بماند.

 

این روزها کامیونت های با نام داماش و شرکت امیر منصور آریا بیشتر در شهر دیده می شوند، چند روز قبل هم بود که اعضای داماش به دیدار حجت الاسلام محسنی اژه ای رفتند و پس از مدت ها دست و پنجه نرم کردن با مشکلات اقتصادی، موافقت دادستان کل کشور را با اختصاص بودجه ای ماهیانه برای باشگاه داماش اعلام شد .

باید منتظر ماند و دید که با استقرار دولت جدید تاثیر آن بر آینده داماش به چه میزان خواهد بود، هر چه که هست دولت آینده شاید بیش از هر تیم لیگ برتری دیگری می تواند بر روی آینده داماش تاثیر گذار باشد. کافیست پازل خبرهای موجود و ارتباط خوب امیر عابدینی با اعضای دولت آینده را کنار هم بگذارید تا به این نتیجه برسید.

 

 

نگارنده : MEHRDAD

وارش اسپرت

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید