دیدار تدارکاتی دو تیم فوتبال بادران و داماش گیلان عصر روز چهارشنبه ۱۹ خرداد در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش وارش اسپرت / رسانه هواداران داماش، در راستای برنامه‌ریزی‌های کادر فنی داماش برای آماده‌سازی این تیم جهت حضور در لیگ کشوری؛ بازی دوستانه دو تیم بادران تهران و داماش گیلان عصر روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ (ورفن ما ۱ دیلمی) در شهر تهران برگزار خواهد شد.

آخرین‌بار دو تیم داماش گیلان و بادران تهران به طور رسمی در دو بازی رفت و برگشت در لیگ آزادگان (لیگ یک) در سال ۱۳۹۸ مقابل هم قرار گرفتند. در بازی رفت که در رشت برگزار شد داماش با دو گل مهمان خود را بدرقه کرد. در بازی برگشت در هفته ۲۶ ام لیگ، بادرانی‌ها در تهران با نتیجه ۲ – ۱ بر داماش چیره شدند. در پایان این فصل بادران در رتبه پنجم و داماش در رتبه دوازدهم قرار گرفت.

در حال حاضر بادران تهران با ۲۷ بازی در رتبه سوم لیگ یک قرار دارد و در تلاش است تا بتواند سهمیه حضور در لیگ برتر کشور را کسب کند.

این دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که بادران بازی قبلی خود را مقابل خوشه طلایی ساوه را با دو گل واگذار کرد و در سمت دیگر داماش در بازی دوستانه پیشین خود با نتیجه عجیب ۱۰ بر صفر پیروز شد.

شما این بازی تدارکاتی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا این ققنوس لاجوردی قادر خواهد بود تا در مقابل حریف قدرتمند خود خوب ظاهر شود؟