وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: داماش گیلان با تراکتورسازی به تساوی رسید.

به گزارش وارش اسپرت، درچارچوب هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران عصر امروز تیم های تراکتورسازی تبریز و داماش گیلان در استادیوم یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم، بدون گل مساوی خاتمه یافت تا داماش پس از شش شکست پی در پی به یک امتیاز با ارزش دست پیدا کند.

 

لازم به ذکر است این دیدار که قرار بود از ساعت 14:30 آغاز شود، به دلیل بارش برف و آماده سازی زمین با نود دقیقه تاخیر و از ساعت 16 آغاز شد.

داماش گیلان با این تساوی 23 امتیازی شد و هم امتیاز با تیم های ذوب آهن و راه آهن و به دلیل تفاضل گل بهتر در جایگاه دوازدهم جدول باقی ماند. داماش گیلان جمعه آینده در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت در دیداری حساس میزبان راه آهن تهران خواهد بود.

 

 هفته بیست وپنجم لیگ برتر

ورزشگاه : یادگار امام تبریز

تماشاگر: 4 هزار نفر

داوران : جمشید محمدی، علی میرزابیگی، سعید آلوردی و سید وحید کاظمی

اخطار:میلاد فخرالدینی ، مهدی کیانی از تراکتور – رسول سروش نیا از داماش

  

تراکتورسازی : داود نوشی صوفیانی ، مرتضی اسدی ، میلاد فخر الدینی ( 46- محمد حسین مهر ازما )، محمد نصرتی ، مهدی کیانی ، مسعود ابراهیم زاده ، علی کریمی ، فرشاد احمدزاده (82- میثم بائو)، روریگو پیمپائو( 71- جواد کاظمیان ) ، سعید دقیقی ،کریم انصاری فرد .

سر مربی غلامرضا باغ آبادی

 

داماش گیلان :میلاد فراهانی ، علیرضا نظیف کار،هادی محمدی ، محمد مختاری ، محمد سیاه ، رسول سروش نیا ، رضا کار دوست ، ابوالفضل حاجیزاده ، مصطفی حاجتی ( 64- هادی سهرابی )، مسعود حسن زاده ( 55- روح ا… سیف اللهی ) ، امین متوسل زاده( 77- حمید خدابنده لو )

 

دقایق مهم:

دقیقه 14 – پاس عمقی کیانی وشوت خطرناک دقیقی که از کنار تیر دروازه به اوت رفت.

دقیقه 42- موقعیت برای مسعود حسن زاده وشوت زمینی این بازیکن که صوفیانی درازکش انرا مهار کرد.

دقیقه 56- ارسال ابراهیم زاده از چپ ودفع ناقص توپ توسط فراهانی که توپ برگشتی با برخورد با بازیکن داماش بطور خطرناک راهی کرنر شد.

دقیقه 79- ضربه کاشته علی کریمی با واکنش خوب فراهانی راهی کرنر شد.

دقیقه 80- ارسال کرنر وضربه سر خطرناک علی کریمی که با برخورد با بازیکنان داماش راهی کرنرشد.

دقیقه 81- یکبار دیگر ارسال کرنر وتلاش میزبان برای باز کردن دروازه میهمان که ضربه سر کاظمیان با جاگیری خوب فراهانی برگشت خورد تا بهترین فرصت تراکتوری ها از دست برود.

 

شرح بازی:

بر خلاف انتظار بازی دو تیم در نیمه اول بدون حادث شدن اتفاق مهم روی دروازه ها به پایان رسید، تراکتور میزبان هر چند میل به هجوم را بار ها نشان داد اما حملات این تیم نهایتا تا پشت محوطه جریمه ادامه می یافت واز برنامه خاصی برخوردار نبود ، کریم انصاری فرد بعنوان مهاجم این تیم حتی صاحب یک موقعیت نصفه ونیمه هم نشد، از طرفی داماشی ها با توجه به شکست های متعدد حفظ دروازه را در اولویت اول قرار داده بودند که در اینکار هم موفق نشان دادند.

در نیمه دوم و در دقایق 77 تا 82 تراکتور صاحب چند موقعیت شد که نتوانست از آنها استفاده کند و در نهایت این دیدار با نتیجه بدون گل مساوی خاتمه یافت تا اولین تجربه مربیگری علی نظرمحمدی با یک امتیاز خارج از خانه برای داماش همراه باشد.

 

بهترین بازیکنان :در این بازی شرایط بگونه ای رقم خورد که برای انتخاب بهترین بازیکن صحنه ای در طول 90 دقیقه خلق نشد ، اما خط دفاعی داماش عملکرد مناسبی را داشت. با تقدیر از سایر بازیکنان، رسول سروش نیا ،علی نظیفکار و ابوالفضل حاجی زاده در پوشش دفاعی داماش عملکرد خوبی را از خود نشان دادند.