وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : تیم فوتبال داماش گیلان در دیداری نفسگیر موفق شد به یک امتیاز با ارزش دست یابد .

 

به گزارش وارش اسپرت ، در چارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران عصر امروز داماش گیلان در تبریز مهمان تیم تراکتورسازی تبریز بود که در نهایت توانست این تیم را با نتیجه دو بردو متوقف کند .

گل های داماش در این دیدار را  محمدرضا مهدوی و مهدی کیانی در دقایق 13 و 15 و گل های تراکتورسازی را مهدی کریمیان و محمد ابراهیمی در دقایق 22 و 85 به ثمر رساندند . همچنین از محسن قهرمانی داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند .

داماش با کسب این تساوی و پیش از برگزاری بازیهای فردا در رتبه یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت . پس از پایان هفته چهاردهم لیگ برتر به مدت 18 روز تعطیل خواهد بود و در این بین داماش نیز یک اردوی تدارکاتی 6 روزه در کیش برگزار خواهد کرد .

 

اطلاعات کامل و گزارش دقایق حساس بازی را در ادامه مطلب مشاهده فرمائید

*آمار و اطلاعات

 

گلها: محمد رضا مهدوی دقیقه 12،مهدی کیانی دقیقه 50 (داماش)-مهدی کریمیان دقیقه 22،محمد ابراهیمی دقیقه 84 (تراکتورسازی)

تماشاگر: بیست هزار نفر – هوا: آفتابی.

داور: محسن قهرمانی – کمک داوران:تورج عیوض محمدی و مهدی الوندی.

کارت زرد:محمد ابراهیمی دقیقه 61،حاج صفی دقیقه 94 (تراکتور سازی) – مهدوی دقیقه 94 (داماش)

 

تراکتورسازی: عقیل اعتمادی،مرتضی اسدی،آنسلمو گونزالز،فلاویو لوپز( از دقیقه 58 محمد ابراهیمی)،سید مهدی سید صالحی(از دقیقه 65 فرزاد حاتمی)،میلاد فخر الدینی( از دقیقه 70 احسان حاج صفی)،مهدی کیانی،محمد نصرتی،قاسم دهنوی،مهدی کریمیان،مصطفی اکرامی..

سرمربی: تونی اولویرا.

 

داماش گیلان : حسن رودباریان،هادی سهرابی،علی رضا نظیف کار،مرتضی ابراهیمی،محمد سیاه،محمد رضا مهدوی،ابوالفضل حاجی زاده،مصطفی حاجتی،مهدی کیانی( بهنام افشه از دقیقه 82)،امین متوسل زاده( از دقیقه 85 افشین چاوشی)،حسین ابراهیمی( محمد دادرسی دقیقه 94).

سرمربی: حمید درخشان.

 

*دقایق حساس بازی 

 

3 : در همان دقایق ابتدایی هادی سهرابی در محوطه جریمه بر روی بازیکن تراکتور خطا می کند تا تراکتورسازی صاحب یک ضربه پنالتی شود . در ادامه جهت ضربه پنالتی فلاویو لوپز را روباریان به خوبی تشخیص میدهد تا توپ وارد دروازه داماش نشود .

 

5 : ضربه اکرامی که به نظر به شکل سانتر ارسال شده بود به دیرک افقی داماش برخورد می کند .

 

10 : حاجتی ضربه ایستگاهی از کنار را به شکل پاس برای حسین ابراهیمی ارسال می کند که در ادامه شوت او به کنار دروازه تراکتور برخورد می کند .

 

18 : شوت از راه دور دهنوی به دور از دستان رودباریان به دیرک عمودی داماش برخورد می کند .

 

24 : بر روی یک ضربه ارسال کرنر و چند فعل و انفعال، تیرک دروازه داماش برای سومین بار در این دقیقه از بازی به لرزه در می آید .

 

28 : درحالیکه محمد سیاه توپ را از کنار پای دهنوی هدف قرار می دهد ، این بازیکن خود را به زمین می زند و اعتقاد دارد که محسن قهرمانی داور مسابقه باید به سود تراکتورسازی اعلام ضربه پنالتی بکند .

 

38 : روی یک حرکت تیمی هادی سهرابی در پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت می شود که شوت او به شکل خطرناک از کنار دروازه تراکتور به بیرون می رود .

 

46 : شوت گونزالس در همان ابتدای نیمه دوم به شکل خطرناک از کنار دروازه داماش به بیرون می رود .

 

60 : تمارض ابراهیمی بازیکن تراکتورسازی بر روی خط محوطه جریمه برای گرفتن پنالتی از داماش ،با یک کارت زرد از سوی محسن قهرمانی همراه می شود .

 

78 : سانتر اکرامی با ضربه سر گونزالس همراه می شود که این توپ در نهایت به شکلی خطرناک از کنار دروازه داماش به بیرون می رود .

 

*گل ها

 

تراکتورسازی 0-1 داماش گیلان : ضربه ایستگاهی زیبای محمدرضا مهدوی از 30 متری به تاق دروازه تراکتورسازی می چسبد بدون آنکه دروازه بان تراکتورسازی بتواند عکس العملی را نشان دهد .

 

تراکتورسازی 1-1 داماش گیلان : سانتر دهنوی از یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر کریمیان همراه می شود تا فشارهای تراکتور در نیمه اول نتیجه دهد و بازی به تساوی کشیده شود .

 

تراکتورسازی 1-2 داماش گیلان : ارسال کرنر بازیکنان داماش گیلان با خروج اشتباه عقبل اعتمادی دروازه بان تراکتورسازی و ضربه سر سیدصالحی همراه می شود که این توپ به مهدی کیانی در پشت نقطه پنالتی می رسد و او نیز بدون معطلی توپ را راهی دروازه بدون دروازه بان تراکتورسازی می کند تا علی رغم تلاش مدافع روی خط دروازه این توپ وارد دروازه تراکتورسازی شود .

 

تراکتورسازی 2-2 داماش گیلان : شوت حاج صفی از روی یک ضربه ایستگاهی درحالی که با واکنش رودباریان همراه بود به دیرک دروازه اصابت می کند و در ادامه محمد ابراهیمی از راه می رسد و توپ را به داخل دروازه خالی داماش می فرستد .

 

*در حاشیه 

 

– طرح ورنگ لباس های داماش در این دیدار نیز دچار تغییراتی جزئی شد . ضمن اینکه رگه های سفید بر روی پیراهن های داماش دیده می شد، کناره ها و سر آستین های پیراهن های آبی رنگ داماش به رنگ نقره ای بود. رنگی که در این فصل قرار است به عنوان لباس دوم داماش از آن استفاده شود . شاید این رنگ را بتوان به نوعی نمادی از رشت که به شهرهای باران های نقره ای معروف است تعبیر کرد .

 

انگار گزارشگران شبکه ی استانی سهند به نوعی با مردم سایر شهرها لج کرده اند! درست نخستین بازی خانگی تراکتور پس از بازی با استقلال که با کلی حرف و حدیث منتقدان از گزارش یک سویه ی گزارشگر تبریزی همراه شده بود، در بازی با داماش باز هم شاهد همین اتفاق البته با پیاز داغ بیشتری بودیم! اوج این اتفاق پس از مهار پنالتی توسط رودباریان و گلهای داماش روی داد که گزارشگر محترم با دلداری دادن های همشهریانش و پیش بینی قاطعانه مبنی بر زدن گلهای بیشمار از سوی تراکتوری ها و اعلام ریز به ریز تشویق های هواداران تراکتوری! به صورت وحشتناکی بر روی اعصاب بینندگانی که از طریق سایر شبکه ها این بازی را مشاهده می نمودند،سوهان می کشید!او تنها نکته ی منفی زیبترین بازی هفته چهاردهم بود که در بیشتر موارد بیننده آرزوی دوران سینامی صامت را می کرد!

 

– به جرات می توان ستاره این دیدار را دیرک دروازه داماش نامید، چرا که در چند صحنه ناجی دروازه مردان داماش شد تا این بازی با تساوی به پایان برسد .

 

-هواداران تبریزی در طول مسابقه چندین بار به بازیکنان داماش و داور مسابقه با کلماتی توهین کردند!!

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید